Status
Niet open voor verdere reacties.

oliebaron

Steunend lid
Vip Lid
Na enkele updates van zowel iPhone als windows als ITunes kan ik geen foto's meer naar mijn pc ( met Win10 ) downloaden.

Vroeger kende mijn pc mijn iPhone in de verkenner en nu niet meer.De iPhone heb ik al vertrouwd gemaakt met de pc.....Ook op mijn laptop.
In ITunes krijg ik wel de iPhone te zien en als ik dan op foto's klik krijg ik synchroniseren met de iPhone en dan kan ik kiezen om de fotos NAAR de iPhone te sturen maar dat is nu net NIET de bedoeling.
Weet er iemand raad , het zou geweldig zijn
 
Ik heb 'n Moto 3g maar wellicht 't zelfde. Een usb connector (driver) heb ik gedownload.
Je plaatst je usb kabel. Dan veeg ik bovenaan op't scherm naar onder. Daar zou volgens mij usb moeten verschijnen.Klik erop ,daar heb je dan instellingen voor die kabel:-opladen stroom-opladen bestanden-opladen foto's(PTP)-en nog iets. Klik op wat je nodig hebt.
En dat zit niet bij je instellingen maar gewoon via vegen op je scherm
Zolang kun je geen foto's raadplegen via je PC-verkenner.
 
Ik heb 'n Moto 3g maar wellicht 't zelfde. Een usb connector (driver) heb ik gedownload.
Je plaatst je usb kabel. Dan veeg ik bovenaan op't scherm naar onder. Daar zou volgens mij usb moeten verschijnen.Klik erop ,daar heb je dan instellingen voor die kabel:-opladen stroom-opladen bestanden-opladen foto's(PTP)-en nog iets. Klik op wat je nodig hebt.
En dat zit niet bij je instellingen maar gewoon via vegen op je scherm
Zolang kun je geen foto's raadplegen via je PC-verkenner.

Hobbyman, een Android toestel werkt wel iets anders als een iPhone. De beveiligingen zijn veel strenger bij IOS als bij Android.
 
Lana,
Gedaan wat je geschreven hebt .... helaas is het niet gelukt.Ik zie nog steeds geen IPhone in mijn verkenner....
Ondertussen de wel de fotos van de IPhone gehaald via Cloud
bedankt aan allen voor de hulp die me is geboden
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan