Status
Niet open voor verdere reacties.

raymon

Steunend lid
Vip Lid
op deze pc windows 7 lukt het niet met de kabel om foto's te verplaatsen op pc
er gebeurd niets als ik de camera koppel aan de pc en op de on knop druk

heb gezocht of ik geen stuurprogram moest installeren maar heb dat niet nodig zegt canon

iemand een idee hoe ik het dan kan doen ?
 
Heb je deze stappen gedaan: Handleiding Canon IXUS 175 (pagina 80 van 111) (Nederlands)
En wat ook niet onbelangrijk is, de USB kabel mag niet defect zijn.

Anders het SD kaartje er uit halen en deze in een cardreader doen die vaak in de pc aanwezig is, anders via een losse cardreader via USB stekker op de pc aansluiten.

1376655983.jpg
 
heb al van alles geprobeerd
weet niet wat er scheelt windows 7 zegt formatteer
ik kan de foto's zien op mijn camera maar kan ze niet op pc zetten
met kaartlezer gaat het ook niet

kan het dan liggen aan geen goede kaart
 
Weet je zeker dat de foto's op het kaartje staan ? Veel camera's hebben ook een beetje intern geheugen waarop de foto's kunnen staan. Dit kunnen er dan meestal niet veel zijn.
In dat geval moet je eens zoeken via het menu om de foto's te verplaatsen naar de SD card.
 
op windows 8 heb ik eindelijk klaar gekregen dat mijne canon herkent word heb de foto's kunnen verplaatsen
had de kaart in een andere camera gestoken

windows werd wakker hahaa een canon zei hij (en was een toshiba hihi)

en kon toen verder met de kaart in mijne canon te steken en heb de de foto's kunnen verplaatsen
 
raar dat het op de Win7 niet lukte en op de Win8 dus wel ...zou best kunnen zijn dat er systeembestanden verdwenen zijn op de Win7 en het daarom dus niet wilde lukken ...best dat je eens de opdrachtprompt(administrator) laat draaien op de Win7 met de opdracht "sfc /scannow "( zonder de haakjes) om na te gaan of er daadwerkelijk systeembestanden beschadigd zijn of verdwenen .
 
dank jullie wel om mij te helpen (gt)

had gisteren ook gaan zien bij canon voor drivers enzo ik had niks nodig zeiden ze

skippy heb de exe ge installeert alles werkt goed
en heb ineens 10 gb online van canon bijgenomen om foto's op te zetten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan