Browser Foto's vanuit Instagram niet te zien in FF, alsook spelen sommige filmpjes niet af.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rikkie

Steunend lid
Vip Lid
Een klein probleempje dat al veel te lang aansleept...
Begin van het jaar heb ik een nieuwe pc aangeschaft, heel tevreden van, maar met één opmerking die ik niet opgelost krijg.
Bij het installeren van Firefox op de pc, ik heb de instellingen van mijn vorige pc overgezet, krijg ik bij websites die een Instagramfoto tonen deze foto niet te zien, wel een"kader" van Instagram met snelkoppeling naar Instagram zelf.
1627325249833.png

Ook weigeren sommige filmpjes af te spelen.
Indien ik de website open in Edge zie ik wel de foto's en/of kan ik de filmpjes bekijken.

Waarschijnlijk gaat het om instellingen om toestemming te geven voor...
Maar ik kan niet vinden welke ik waarin moet veranderen.
Ik heb reeds geprobeerd:
-Probleemoplossingsmodus
-Via
1627325893754.png


Maar hier zou een vinkje moeten staan bij afbeeldingen, maar er is geen keuzemogelijkheid afbeelding.

Ik heb ook reeds maanden geëxperimenteerd met de privacy-instellingen.

Heeft iemand een idee wat ik nog zou kunnen proberen?

Alvast bedankt!
 
Zat deze oplossing (uitschakelen van add-on's) al niet in @Skippy 's bijdrage #2 en in de mijne #4?
Ik heb Firefox opfrissen wel degelijk laten lopen, ik heb toen redelijk wat settings, inlog ed. moeten terug ingeven.
Waarschijnlijk is de add-on van Facebookcontainer toen terug geactiveerd (bij opstarten van Facebook?) en is dan zo onder de radar gebleven.

Ik had ook niet de link gelegd tussen een add-on van facebook en het niet opladen van sommige foto's op bepaalde websites.

Ook heb ik gemerkt dat, ik heb recent "Dark Reader" in Firefox geïnstalleerd, mijn Telenet Webmail niet meer geopend wordt, hij blijft maar laden.
Ik moet eerst de Dark Reader add-on afsluiten mijn Telenet Webmail-pagina openen, daarna kan hij weer op en werkt hij "normaal" ook in Dark Reader.

In die add-ons zitten blijkbaar nog redelijk wat bugs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan