foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.
oei, dat weet ik niet meteen. Dat is iets dat ik meteen doe. Ik wacht daar eigenlijk nooit mee. Maar der moet volgens mij wel een mogelijkheid zijn. Zoek dit wel ff uit.
 
In google foto's ga je volgens ik zo snel zie alles moeten doorzoeken en aanvinken wat dubbel is en wat niet. Het enige wat ik kan vinden is dat je er 500 in 1 keer kan verwijderen. Maar een filter die ze zelf kan uitzoeken zit er precies niet in. Nu ik mis hem niet, omdat ik dit zelf meteen na een vakantie of feestje zelf opkuis. Hou mijn dingen graag op orde.
 
heel veel tijd om echt te gaan zoeken of er nu wel of geen filter in zit heb ik nog niet gehad.
Maar op het eerste zicht heb ik inderdaad geen gevonden nee.
Op het net had ik gisteren ook niet meteen een antwoord op je vraag gevonden.
Wat ik heel vervelend vond natuurlijk.
Ik kijk natuurlijk nog verder voor jou. Maar tijd he, daar zou ik wel af en toe eens wat meer van willen hebben en ook slaap.
 
Een lapmiddeltje : Maak een map en zet daar alle foto's in. Als er dubbele inzitten, dan kan je ze zo laten verwijderen. Dan plaats je de map terug nadat je de originele foto's gewist hebt.
Let wel, hier moeten ze dezelfde naam hebben. Anders werkt het niet.
 
wat bedoel je juist met
Met het programma Raidrive kun je Google foto toevoegen als netwerkschijf

moet nu wel weg alvast bedankt

ed
 
Met het programma Raidrive kun je al je cloudopslag toevoegen als netwerkschijf in je verkenner.
installeer het programma Raidrive https://www.raidrive.com en voeg Google Foto toe als netwerkschijf in je verkenner.
Laat daarna het programma Fast Duplicate File Finder zoeken naar dubbel foto's.

andere Tip, Google Foto importeert standaard geen dubbele bestanden waarschijnlijk is de bestandsnaam iets veranderd door de backup, hierop kun je ook zoeken in Google foto.
Zoek naar wat er gewijzigd is in de bestanden deze zijn niet exact gelijk.
Bijvoorbeeld IMG-20181203.1.jpg en backup toegevoegd bestand IMG-20181203.1.1.jpg laat Google foto dan zoeken naar .1
 
Dank je om mee te helpen denken hoor loco33. Ik geraakte niet verder. Had er vandaag ook nog geen tijd voor gehad ook. Ben amper online geweest vandaag. Straks ben ik terug weg. Het voordeel is dat mijn autootje nu terug stil is en geen ralley auto meer is. Een afgekraakte uitlaat is dus geen doen om mee te rijden.
 
loco 33,

ik gebruik eigenlijk geen cloud, wel ja de google drive wel maar windows cloud niet, kan ik dit ook gebruiken voor alle foto's op mijn pc staan er ook 1000 op,
snap nog niet helemaal het concept
qtex weet de reden wel waarom ik dit niet direct snap
 
Mdc1756, Google foto's gebruik je? Indien ja, dan staan je foto's in de cloud.
 
ja das juist maar ik snap niet goed hoe je Google Foto toevoegt als netwerkschijf in je verkenner, met het programma raidrive
heb ook nooit gewerkt met daementools
dus hoe ik het moet doen met raidrive weet ik niet, misschien met wat foto's van loco 33,
als je vragen hebt hoe dit komt dat ik dit niet allemaal gebruik (medisch, moet je eens aan qtex vragen, ga dit hier niet vertellen) dit begrijp je wel niet?
 
kan je dit programma vergelijken met VM ware of vitual box of meer met daemen tools?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan