Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo iedereen

Ik heb een probleem met mijn laptop window 8



Ik heb mijn Laptop terug op Fabrieks instellingen gezet in de week en nu doe ik hem vandaag open en ik heb geen beeld meer

Weet iemand daar raad op

Groetjes Jos
 
je heb afgelopen week deze terug gezet naar de fabrieksinstelling ... gezien je vorig topic pc formateren Windows 8 dit is je dus gelukt melde je nadien .....
mijn vraag nu : heb jij nadien er mee kunnen werken en heb je deze dan ook toen voorzien van de nodige updates?
**stel je heb deze achteraf niet terug up2date gehouden dan vrees ik dus dat je Sony Vaio notebook besmet is geworden ..
er werd je toen ook door de Medewerker Luc aangeraden om de bijhorende hersteldisks aan te maken ....heb je dit dan ook gedaan !!
indien zo kun je deze gebruiken om de pc te herstellen ..
 
effe overlopen ...
dus je heb er de updates opgezet ..maar werden deze ook geconfigureerd ?
het zou zo maar kunnen zijn dat het update proces nog niet voltooid is , **dus graag daaromtrent ook een bevestiging graag !
 
Sloeberkejos
bedoeld waarschijnlijk dat nadat hij vorige week de laptop terug gezet heeft naar een fabrieksinstelling ....en de betreffende updates had opgehaald de pc waarschijnlijk ook heeft uitgezet ....
en nu een week later deze terug wenste te gebruiken , maar nu bij het opstarten van de laptop géén beeld meer te zien krijgt ...wellicht werd het configureren van de updates niet voltrokken .
 
Grootste probleem m.i.is dat Sloeberkejos zijn scherm nu niet meer functioneerd ; de man kan dus niet meer zien wat hij doet

Enige, denk is, is proberen een monitor aan te sluiten of hij dan beeld krijgt......

Probeer maar te helpen..
 
als mijn vermoeden juist is dan heeft hij het update proces onderbroken op het moment dat deze updates zich wilde gaan configureren en dit door de pc uit te zetten ...
pas een week later neemt hij de laptop weer ter hand en ondervind dus bij het opstarten een probleem omdat hij dus alsnog tracht te gaan configureren ....
daarom dit zwart scherm!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan