Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo iedereen

Ik heb een probleem met mijn laptop window 8



Ik heb mijn Laptop terug op Fabrieks instellingen gezet in de week en nu doe ik hem vandaag open en ik heb geen beeld meer

Weet iemand daar raad op

Groetjes Jos
 
indat geval dien je geduld te oefenen en het configureren zal waarschijnlijk dan ook verder gaan ...
let op het configureren gebeurd in meerdere stappen
** nadat de updates opgehaald werden en ook werden geinstalleerd zal er je gevraagt worden de pc te herstarten om het configureren van de updates te starten ( hier heb jij toen besloten de laptop uit te zetten )
als bij stap 1 de 30% behaald werd dan herstart de pc zich (jij mag dit nooit onderbreken )
de pc gaat na de herstart verder met stap2 (dit is het configureren tot de 100% is behaald ) en dan pas is de pc klaar om of verder te gebruiken of om op een veilige manier de pc af te sluiten !

**mijn advies is dus de laptop op te starten en geduld uit te oefenen ....zodat de pc zijn werk kan doen namelijk het verder zetten van het configureren van de update's !
 
En je moet inderdaad wat geduld hebben.
Dit waren al de updates toen ik op 12 juni de upgrade van Windows 7 naar Windows 8 Pro gedaan heb.
En nu zijn we alweer 5 maanden verder.
Windows 8 update 01.jpgWindows 8 update 02.jpg
 
daar ben je natuurlijk vrij in ...en waarschijnlijk zullen zij u overhalen om Windows opnieuw te installeren met gevolg dat je alles kwijt ben wat er nu aanwezig is !
 
probeer eens je laptop opnieuw te resetten, haal je batterij eruit ,druk 10sec. lang op je aan/uit knop en steek je batterij er weer in en start weer op....?

10 Seconden op de aan/uite knop drukken heeft geen zin meer wanneer men de batterij eruit gehaald heeft. Dit is enkel van toepassing wanneer het toestel nog aanstaat om een geforceerde power down te verkrijgen.
Batterij er een minuutje uithalen (en power adapter niet insteken uiteraard) heeft daarentegen soms wel zin.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan