Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen,
Ik heb een nieuwe pc gekocht Fujistsu-Siemens, daar waren 2 luidsprekers bij. Bij het installeren krijg ik geen geluid uit de boxen, ik denk dat het geluid geintegreerd is op het moederbord. Heb alles al nagezien en vorlgens de pc werken alle apparaten coreect, bij geluiden en geluidsapparaten staat alles correct ingesteld, nergens vinkjes bij dempen.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
groetjes wimeken
 
Ga eens kijken naar Configuratiescherm/Systeem/hardware en neem dan Aparaatbeheer.

Kijk nu of er nergens iets in geel staat.
 
en kijk meteen even als je de stekker van de boxen wel goed zit of als die er wel in zit

je zou niet de eerste zijn die dat is vergeten
 
en kijk meteen even als je de stekker van de boxen wel goed zit of als die er wel in zit

je zou niet de eerste zijn die dat is vergeten

jep mijn zus belde zo eens dat ze geen geluid had......conclusie ze wist niet dat die stekker er ook in moest steken
 
hey
t' ja als er geen lamp is en de schakelaar staat niet op kan je natuurlijk geen licht hebben of wel ??
 
hey Wimeken
bij uw pc worden 2 cd-roms geleverd ene als recovery een andere met alle specifieke drivers , her-installeer even deze
 
Halo Gabriel,
bedoeld u deze met de drivers of de recovery, heb deze met de drivers al eens terug geinstalleerd, maar dat helpt niet, ook in geluiden en apparaten wordt gezegd dat alles correct werkt
wimeken
 
kan het gewoon heel eenvoudig zijn

zoals de boxen doen het gewoon niet of te wel stuk

is maar een idee maar het zou zomaar kunnen
 
als je bij apparaatbeheer : besturing voor geluid,video en spelletjes open klikt op het plusje....staat er dan geen geel teken ergens?

Gaat het hier om geluid onboard of geluidskaart?
Eventueel de drivers van moederbord,specifiek geluid, terug instaleren.
 
Beste mensen,
De boxen kunnen het niet zijn want die heb ik al op een andere pc geprobeerd, nergens een geel vraagteken in apparaatbeheer, het is een onboard moederbord.
Begin hopeloos te worden, heb maar schrik, als ik mijn pc moet binnendoen naar de verdeler dat ik hem voor een tijd kwijt ben.
groetjes wimeken
 
Kijk eens met Everest Home naar de drivers.
En vervang deze voor het geluid.
Everest Home kan je vinden bij downloads ;)
 
Laatst bewerkt:
Beste Ivan,
Heb Everest geladen, maar wat bedoel je met naar de drivers en vervang deze.
Hoe doe ik dat?
groetjes wimeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan