Status
Niet open voor verdere reacties.
ik kan het hier niet nagaan aangezien ik hier enkel de desktop bedraad gebruikt maar toen ik hier de dochter hare Toshiba diende in te stellen was er zeker de optie aanwezig om het ingestelde wachtwoord te onthouden .
 
Het was niet het aanmelden bij telenet . Daar moet je je emailadres en wachtwoord ingeven en aanvinken dat je aangemeld wilt blijven . Het was het wachtwoord om de verbinding te maken met Wifi ( 12 letters en cijfers )
 
Oh, sorry. Ik dacht dat TS een reset naar fabrieksinstelling had gedaan, heb me daar dus ferm in vergist. Wel raar dat het al gewerkt heeft en daarna niet meer. Daar het om een geheel nieuw toestel gaat is het bijna niet mogelijk, maar ik zie eigenlijk maar 1 mogelijke boosdoener en dat is dat er een wifi netwerk is dat toegang krijgt en je eigen wifi netwerk dat ook toegang krijgt en die twee kieperen elkaar constant eruit. Dus wel internt, geen internet, wel internet, geen internet... Je zou eens moeten in je wifi instellingen gaan en daar naar je geavanceerde instellingen gaan en kijken of er nog wifi netwerken in staan. Alles wat je niet gebruikt mag er gewoon uit gekieperd worden en dat doe je door erop te blijven drukken en dan op verwijderen klikken of netwerk vergeten klikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan