Windows 10 geluid bij printscreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik krijg geen geluid meer als ik een printscreen maak ( misschien al eens gevraagd maar ben het antwoord kwijt ), waar kan ik dat aanleggen dat geluid aub ?
 
download deze register aanpassing en nadat deze toegevoegd werd aan het register open je via het oude configuratiescherm het " geluid"
open de tap geluiden en scrol naar beneden en klik op snapshot .. deze staat pas hier vermeld na het toevoegen van de register aanpassing ..
deze snapshot heeft nog géén geluidje en dit dien je nog toe te wijzen ..

Ashampoo_Snap_maandag 28 oktober 2019_15h55m20s_005_.png
 
je dient op de site waar je naartoe gelinkt word enkel op " download screenshot sound for printscreen " te klikken en vervolgens deze uit te pakken en aan het register toe te wijzen door deze met een dubbel klik aan te klikken ..
**nadat deze aan het register werd toegevoegd komt er bij de geluiden "snapshot " te staan ..deze heeft nog géén geluidje ..
deze dien jij dan nog toe te voegen .. ik koos voor "alarm10 "
en als ik nu de toets ctrl + de toets printscreen in drukt dan gaat dit geluidje af terwijl er een printscreen genomen word ..

Ashampoo_Snap_dinsdag 29 oktober 2019_15h09m47s_004_.jpg
 
Laatst bewerkt:
is me gelukt om dat te doen , ook met alarm 10
MAAR , als ik alleen op PRintscreen klik zie ik de print bij afbeeldingen in drive zonder geluid
als ik een printscreen maak op de manier die u aangeeft met CTRL + Printscreen hoor ik het geluid maar vind nergens die prsc terug , staat niets bij waar gewoon als ik rechtsonder daar klik dat ik zie dat de PRSr gelukt is
wat zou dat weer kunnen zijn ??
 

Bijlagen

  • gewoon door op Printsreen te klikken  , is zonder geluid.png
    gewoon door op Printsreen te klikken , is zonder geluid.png
    327 KB · Weergaven: 238
  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    55.8 KB · Weergaven: 200
kijk eens voor je printscreen in de map afbeeldingen .. hier word mijn printscreen opgeslagen in de ashampoo snap 10 map een submap onder afbeeldingen .
 
nergens te vinden , noch in afbeeldingen of dokumenten , nergens
heb weer wat raar voor ik
ga het houden bij printscreen zonder geluid voor het beste dan
gaat idd ook
toch dank u
 
Qtex gebruikt een apart screenshotprogramma van derden, namelijk Ashampoo Snap 10.
Als georguy geen screenshotprogramma van derden gebruikt, maar enkel gebruik maakt van de ingebouwde printscreen functie van Windows, dan worden screenshots niet automatisch opgeslagen als je drukt op Print Screen, of op Alt-Print Screen. De afbeelding staat dan enkel op het klembord van Windows, en die afbeelding moet je dan zelf nog plakken in een fotobewerkingsprogramma zoals Paint.

Heb je geen apart screenshotprogramma van derden, maar wil je wél dat screenshots automatisch worden opgeslagen, dan moet je gebruik maken van de toetsencombinatie Windowstoets-Print Screen. Alleen dan wordt de afbeelding automatisch opgeslagen in de map C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\Afbeeldingen\Schermopnamen.
 
nog 1 vraagje hierover
ik zie de printscreen wel op het klembord maar als ik erop klik ishet weg
misschien moet ik daar iets anders tewerkgaan
OF , gewoon via de ingebouwde printscreen in mijn Windows blijven werken en opvragen via "one drive" waar het bij de afbeeldingen staat
( wat ik ook al raar vind dat de printscreen altijd naar "one drive " gaat en afbeeldingen en niet naar gewoon afbeeldingen
 

Bijlagen

  • 2019-10-31.png
    2019-10-31.png
    458.2 KB · Weergaven: 209
kun je nergens aangeven om inplv One drive te gebruiken als de opslag locatie deze gewoon op te slaan in de map schermopnamen .
*als ik nu de ctrl toets+de prtscr toets indruk zonder dat de Ashampoo snap 10 actief is en ik open dan vervolgens wordpad dan kan ik vermits een rechts klik en "plakken " het betreffende printscreen opslaan en vervolgens zelf bepalen waar ik deze wens op te slaan .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan