Gepersonaliseerde ringtone en foto van mijn vrouw

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn echtgenote is langdurig buiten strijd... Graag zou ik een bepaalde ringtone horen als ze me belt, en tevens haar foto zien verschijnen op mijn scherm. Heb een Samsung J4+ van 2019 Kan iemand mij helpen om deze gevoelige wens waar te maken. Alvast bedankt.
 
om een bepaalde beltoon aan haar nummer te geven dien je haar nummer te selecteren en te bewerken mits het menu op te roepen en vervolgens een eigen beltoon aan dit nummer te geven …
het menu is wellicht ook bij u te benaderen door op de 3 vertikale puntjes te klikken en vervolgens kies je dan beltoon instellen ..

hoe men een foto toevoegt aan een bepaald nummer is me niet duidelijk … men spreekt wel over een tag toe te voegen aan een bepaald nummer zodat je kan zien wie er je belt voordat je opneemt ..

je handleiding in pdf vorm .. http://files.customersaas.com/files/Samsung_Galaxy_J4+_(Dual_SIM)_Gebruiksaanwijzing.pdf
 
nonno;n239880 zei:
Mijn echtgenote is langdurig buiten strijd... Graag zou ik een bepaalde ringtone horen als ze me belt, en tevens haar foto zien verschijnen op mijn scherm. Heb een Samsung J4+ van 2019 Kan iemand mij helpen om deze gevoelige wens waar te maken. Alvast bedankt.

Ja, een ringtone kan je inderdaad zelf maken of omvormen naar iets bruikbaars. Mijn vrouw noemt Marie-Anne. Gelukkig voor mij hebben de Cats daar een liedje over. Heb daar deeltje met haar naam uit gekozen en na elkaar geplaatst. Heb dit omgevormd naar een Ogg extentie. Dit gebruik ik als ringtone. Dit kan je perfect met Audacitie doen.
Ook Norbert maakte indertijd een "Liedje voor Mary-Ann" De begintune van het liedje is haar ringtone.
 
Beste mensen, vriendelijk bedankt voor de snelle reactie. Ik heb een ringtone gemaakt en die in mijn smartphone geplaatst (bij music). Hoe krijg ik die nu op/in de gegevens van mijn wederhelft op mijn phone?
 
selecteer het nummer van je vrouw ...maar bel haar niet op !
heb je het nummer open staan dan zou je ook op 3 vertikale puntjes moeten kunnen klikken ( dat is het menu om extra's aan dit nummer toe te voegen ) ..
heb je dat menu open staan dan zie je ook de optie beltoon instellen en deze kies je dan ..
navigeer vervolgens naar de map music en voeg deze dan toe ..

*zo heb ik het hier gedaan met elk nummer van mijn kinderen ..zodat ik weet wie er belt .
 
Bedankt voor het supersnelle antwoord. Heb het nummer open gezet en geklikt op de 3 vertikale puntjes. Helaas, de optie beltoon instellen st
 
Het nummer open gezet. Geklikt op de 3 vertikale bolletjes, maar de optie beltoon instellen staat er NIET bij. Wat staat er wel :
- Wissen
- contacten koppelen
- contact blokkeren
- oproep wissen uit historie
Wat nu?
 
ik zag hier juist ook dat deze optie niet bij al de toegevoegde nummers aanwezig is.. ben het aan het uitzoeken hoe dit komt ..
zodra ik het weet deel ik je dit mee .
 
Screenshot_20190325-175151.png
zoals je kan zien is het bij mij wel zo in te stellen.

je gaat naar je telefoon klik daar op de hoorn, klik dan op die twee ventjes.
Dan heb je de lijst met al je contacten. dan selecteer je je vrouw.
Eens je die geselecteerd hebt klik je op de 3 bolletjes rechts boven.
Daar zie je het staan. Bewijs meegeleverd.
Om een foto van je geliefde bij haar nummer te plaatsen ga je als volgt te werk.
je gaat terug, je klikt dan op het potloodje en dan zie je bovenaan een grijs vlak staan met in het wit een figuur van een ventje.
onderaan in dat grijze vlak zie je een fototoestelletje staan. Daar klik je op, dan kan je kiezen om meteen een foto te maken of om er eentje te kiezen.
Klik je op kiezen, dan gaat hij naar galerij en dan kies je een foto die jij wenst. Moeilijk is het allemaal niet.
 
Bedankt cve, maar blijkbaar is de ene Samsung de andere niet. Noch op de mijne (A3 2017) noch op die van mijn echtgenote (J4+ 2019) staat BELTOON INSTELLEN vermeld. Ik kan er dus helaas niets mee doen, toch alleszins bedankt.
 
ik kan het hier ook niet meer ophalen hoe het moet .. het lukt me niet meer !
 
het is me dan uiteindelijk dan toch gelukt om een contact een eigen beltoon te geven ..

eerder lukte het dus niet maar door het betreffende contact eerst te verwijderen en opnieuw toe te voegen en daarna nadat deze toegevoegd werd het menu (3 onderliggende puntjes ) te openen terwijl het nummer van het contact open stond kon ik hier bijgevolg eender welk contact een eigen beltoon geven …
*noteer eerst het nummer van het contact dat je dient te verwijderen als ook de naam en de bijkomende gegevens zoals het email adres ..
**deze werkwijze werkt hier voor mij !
 
effe iets recht zetten hier .. indien het contact opgeslagen /toegevoegd werd aan je sim kaart is het niet mogelijk om deze een eigen beltoon te geven … het is enkel mogelijk indien het contact toegevoegd word aan je contacten van je telefoon.
*dit heb ik hier juist zelf ondervonden ..
 
Ik sla al mijn nummers op in mijn google account. Heb je dan eens een ander toestel of SIM kaartje ben je helemaal niets kwijt. Alles wordt door de servers van Google bewaard. Super handig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan