Opgelost Gezicht ouder maken met PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

roxy

Steunend lid
Vip Lid
Hallo weet iemand hoe ik een gezicht van een foto kan verouderen met de PC, niet met smartphone.
Thanks
 
ik kon het nogthans ophalen .. ProphecyMaster maar deze heeft dus een pup mee.
Ashampoo_Snap_woensdag 8 januari 2020_19h44m56s_004_.jpg

Malwarebytes laat me deze niet installeren en verwijder het bestand door deze in quarantaine te plaatsen .
*aangepaste link naar het exe bestand.
 
nadat ik bij Malwarebytes een uitsluiting heb toegevoegd kon ik de setup starten .
men dient 2x eerste op te letten om géén extra's te laten te installeren en dus dient men 2x op ik weiger te klikken (hiermee geef je aan dat je de extra's niet wenst )
daarna pas verschijnt de werkelijke installer en klik je op nu installeren ..

Ashampoo_Snap_woensdag 8 januari 2020_19h52m14s_005_.jpg


Ashampoo_Snap_woensdag 8 januari 2020_19h57m57s_006_.jpg
 
Heb ik gedownl. en iets van een goeie 30 € betaald, maar is het niet waard, toch wel bedankt voor de hulp, zal het eens met fotoshop proberen, al is het nie al te gemakkelijk.
gr. Ed
 
tja ik kon niet op voorhand zeggen of deze software voldeed aan je verwachtingen .. maar dat je deze aangekocht heb das dan ook uw eigen beslissing geweest !
 
heb je of in je familie of in je vriendenkring géén agent … vraag hem/haar dan eens welke software zij gebruiken .. this maar een gedachte ..!
 
Als je toch met Photoshop aan de slag zou gaan en de manual die @Skippy voorstelde lijkt het je iets te bewerkelijk moet je deze plug-in misschien eens bekijken...


Niet gratis, maar toch wel betaalbaar ... Is me wel niet helemaal duidelijk welke versie van PhotoShop je precies moet hebben, maar het zou ook samenwerken met Elements.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan