Windows 10 Glary Utilities

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik heb moeten Gary Utilities herinstalleren op de pc en n zie ik dat een Engelstalige versie , op zich niet erg , maar de vorige was nederlandstalig .
is er ergens een Nederlandstalige versie of kan ik via een item dat veranderen .
 

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    38.3 KB · Weergaven: 49
ik heb een versie gekocht deze is mij geleverd met een serienummer
in versie 5 heb ik de pro kunnen registreren met een user uit te vinden en mijn (originele) serienummer.
nu bij versie 6 kan dit niet meer, ze vragen een e-mailadres en serienummer in te geven. een usernaam kent het programma plots niet meer.
dus opgelet bij upgrade naar versie 6 dit werkt niet meer ⛈️
 
Ik sluit me wel grotendeels aan bij de visie van Lange Pier betreffende deze 'Tools'.
Hetgeen ze doen is het warm water heruitvinden en daar geld voor vragen. Veel van de aangeboden functionaliteit is al standaard aanwezig in Windows. En daarbij ook nog totaal overbodige functies zoals : "clean up the errors in your registry". Iets wat 20 jaar geleden mss nog nuttig was, maar nu eerder gebakken lucht is waar ze nog altijd klanten mee vangen.

Dus ja... het warm water heruitvinden en duur verkopen. Voor zulk bedrog zwijg ik ook niet.
 
het warm water heruitvinden
Heb ik al vele jaren terug uitgevonden door op mijn handen te pissen (+ 60 jaar geleden) 😜
Ik sluit me dus aan bij @draakje80 en lange pier.
Is dus idd onzin, maar door ervaring weet ik dat een groep gebruikers dergelijke onzintools als iets geruststellend vinden, dus ja wie ben ik.
 
Zoals ik al zei, uit ervaring heb ik geleerd dat een aantal gebruikers dit als iets geruststellend beschouwen, de klant is idd koning.
Dergelijke onzintools zullen blijven bestaan zolang ze centen kunnen binnenrijven, net zoals vragen over driver updaters tools deze komen op diverse fora wekelijks voorbij, en hoeveel keer lange pier,draakje, jij of ik ook zeggen zoek de drivers bij de originele verkoper,dit brengt geen zoden aan de dijk, dit is onkruid die niet uit te roeien is.
alhoewel mijn kleindochter van 3 weet waarschijnlijk ongeveer evenveel van een een tablet af als ik, de volgende generatie zal waarschijnlijk slimmer zijn. 😄
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan