Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een Windows 10 PC en een Windows 10 Tablet (Asus)
Als ik op mijn W10 T(ablet) emails ontvang die ik vervolgens delete, moet ik dat geruime tijd later op mijn PC nog een keer doen. Op het moment van deleten stond mijn PC al aan. Mijn PC en Windows-Tablet zijn via een WiFi met elkaar verbonden en dat geeft op andere punten geen probleem. Het lijkt mij een synchronisatieprobleem, maar ik kan de oplossing ervoor niet vinden.
Kan iemand me helpen dit vervelende punt op te lossen.
 
word het Lokaal account gebruikt dan is er geen synchronisatie mogelijk ..enkel onder het Microsoft account werkt de synchronisatie tussen beiden toestellen ... ook dient men op beiden toestellen het Microsoft account te gebruiken .
 
Inderdaad, je zal naar de emailinstellingen moeten kijken van jouw emailprovider en hoe te handelen en het verschilt ook per emailprogramma hoe en waar dit ingevuld moet worden.

Als ik naar KPN ga , dat is mijn ISP dan vind ik ze hier. http://kpn-customer.custhelp.com/ap...kpn-e-mail:-overzicht-mailserver-instellingen

Als ik bijvoorbeeld mijn Gmail account in Outlook in stel, doe ik dit zo. ( ik heb uiteraard hier mijn gegevens onzichtbaar gemaakt.
Bij type account kies je dan voor IMAP en vul bij inkomende mail de IMAP gegevens in. De rest is identiek aan de pop3 gegevens.

IMAP.jpg
 
Dank je wel TonTon en de anderen. Ik woon in Spanje en mijn provider is Movistar, dus zal ik bij hen te raden moeten gaan. Tenzij een van jullie bij toeval ook in Spanje woont (lachen). Zonder gekheid, bedankt voor jullie reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan