Apps Google agenda probleempje

Status
Niet open voor verdere reacties.

nete

Steunend lid
Vip Lid
Ik gebruik op mijn Android smartphone een widget "Simple Calendar Widget" die zijn gegevens ophaalt uit mijn Google agenda. Werkt al jaren probleemloos. Ik zie op de smartphone direct in leesbare tekst de komende afspraken, verjaardagen e.d.
Nu is er een bepaalde weerkerende afspraak voor een vergadering van de vierde donderdag naar de tweede dinsdag van de maand gewijzigd. De nieuwe afspraak wordt mooi weergegeven en de vroegere is verwijderd. Ik zie in de Google agenda geen spoor meer van die donderdag afspraak, maar in de widget staat hij er nog steeds.
Iemand een idee hoe ik die "onzichtbare" afspraak kan achterhalen en verwijderen in de Google agenda ? (volgens mij moet het daar ergens "hangen", vermits de widget toch enkel maar de gegevens uit de Google agenda uitleest ?) Temeer omdat op de smartphone van mijn vrouw ook die asfpraak blijft verschijnen in dezelfde widget.
Alvast bedankt om mee te denken.
 
Dat zou misschien wel helpen, maar dan ben ik ook alle andere afspraken kwijt en moet ik een dagje of zo uittrekken om alles terug op poten te zetten.
 
Waarom zou je die kwijt zijn als ze uit je Google Agenda komen ???
Je moet enkel de app verwijderen, herinstalleren en herconnecteren. Aan de inhoud van je Google Agenda hoef je niet te raken hé
 
Het is opgelost: ik installeerde op de smartphone als mogelijk vervanger "Business Calendar" en daar kon ik in de widget de "spook"afspraak verwijderen.
good.gif

In de widget die ik gebruik is hij nu ook weg. Oef
smile.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan