Smartphone google drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Mijn Motorola g82 5G maakt om de 2 uur als hij niet gebruikt wordt een back-up via wifi.
Vroeger als je naar je gmail account ging en je klikte in het vierkantje met de bolletjes drive aan
kon je je back-up zien staan.
Deze vind ik niet meer terug.
Is die veranderd van plaats of zoiets?

Als ik op mijn telefoon op drive klik zie ik wel staan dat hij 15h geleden een back-up gemaakt heeft, ook op google one kan ik dit zien.

Is deze optie om je back -up in gmail verwijderd voor een bepaal doel?

Groetjes,

Ed
 
zo'n automatische back-up word standaard aangemaakt van het moment de smartphone 2 uur inactief is of word opgeladen ..
zo'n back-up steld niets voor ( naargelang wat jij laat back-uppen ) hier is de standaard opslag locatie google drive (gratis 15GB)
ik zie hier in Gmail nog steeds het volgende .
.
Ashampoo_Snap_vrijdag 6 oktober 2023_16h29m24s_001_.jpg

klik ik hier op dan kom ik op de google one site uit waar ik de overzicht heb ..
Ashampoo_Snap_vrijdag 6 oktober 2023_16h32m39s_002_.jpg
 
ik heb 17 gig ruimte eens meegedaan met een actie en kreeg 2 gig bij, ik toon wat er bij mij staat,ik vind het niet
waar moet ik op klikken, kan het niet zien op je foto
 
open gmail en klik
Ashampoo_Snap_vrijdag 6 oktober 2023_16h29m24s_001_.jpg
vervolgens word je door gestuurd ..

open je de drive via het menu google apps dan dien je alsook daar op je gebruikte opslag te klikken .. ook dan word je doorgestuurd waar jij dan op back-ups dient te klikken .
daar klik je dan verder op de vermelding van je Motorola


er zijn dus 2 manieren om je back-up te benaderen ..enkel de laatste laat je toe de back-up te bewerken en of te verwijderen .
 
google one.png


Ik maak wel via Google one backup, dan zie je dit staan en onder die 97 apps staan dus alle apps en hun aantal MB's dat ik geïnstalleerd heb staan
 
OK.. dan is je probleem dus opgelost en weet je waar je moet gaan kijken hé ... klopt dat ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan