Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste forumleden,

Het is mij onmogelijk om Google earth te openen, mijn pc blokkeert steeds. Het is begonnen bij de update naar 5.0, ik heb dan alles eraf gegooid , opnieuw geinstalleerd, zelfs firewall en anti-virus uitgeschakeld, maar niets helpt, binnenhalen lukt maar bij het openen loopt mijn pc'tje steeds opnieuw vast, ik vrees te weinig geheugen of te oud pc'tje ????

Windows XP-SP3, AMD AthlonXP2200+, Memory:2x256MB, HD 38 GB,
PCTools firewall, Avast , Spybot, CCleaner.

PS: Ik weet dat er nog zoiets is als google maps of virtual earth, enz., maar google earth is wel het enige waar ik via het lineaal mijn wandel-, en fietskilometers vrij nauwkeurig kan (kon )
berekenen.

Ik hoop op een goede tip, waarvoor alvast mijn dank.
berreken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
google earth

google earth

Vandaag GE opnieuw b!innen gehaald , geen probleem, maar bij openen.........vast lopen.
In veilige modus gestart, GE openen........vast lopen.
Google helpdesk plat gevraagd, resolutie verhogen, een zekere direct-X downloaden, enz..........vast lopen. Google chrome gedownload en GE opnieuw ge?nstalleerd via chrome............vast lopen.Alle andere programma's lopen perfect, ik geef het op.
Bedankt voor de moeite, maar mijn hart..:nee:
Deze topic mag wat mij betreft gesloten worden.
 
google earth

google earth

Hoi, fijn om het nog eens te herinneren, ik had het eigenlijk al opgegeven maar ja ...............opgeven stond vroeger niet in mijn woordenboek. Nog even dit : ik heb een laatste keer geprobeerd, GE downloaden is geen probleem maar bij het openen.......vastlopen
Ik heb alle mogelijke hindernissen uitgeschakeld (firewall, Spybot, Avast) ook alle progs die mee opstarten,cookies nagezien.....................altijd vastlopen !!!!!!!!!!!!!!!
Robert Long zong ; er is altijd wel een puntje licht (zei mijn moeder altijd)
 
Probeer deze optie eens, baat het niet schaad het niet...
Als je nu eens even gaat scannen online die pakt af en toe nog wel eens wat wat avast of andere virusscans niet pakken probeer dat nog eens ik geef je een link dan doe je met opstaren F8 en als dat niet lukt doe je start/ uitvoeren/type> msconfig computer opstaren in veilige modus met netwerk mogelijkheden.

Als de ene weigerd heb je nog een tweede keus...
bitdefender /online/scanner
Nod32/onlinescan/
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan