Google Gmail Gebruiksnamen verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij het aanmelden voor Gmail moet een veld "Gebruikersnaam" ingevuld worden.
Na een paar foute ingaves staat er al een behoorlijk lijstje.
Kan ik dit lijstje wijzigen of verwijderen om terug vanaf blanco te herbeginnen.
In bijlage 2013-02-12 14_07_59-.jpg een screenprint van het inlogscherm.
 
helpt niet ook al voorgehad ga dan naar de helpforum van google waarschijnlijk dien je een code te ontvangen van hun via je gsm deze moet je dan invullen dan pas kan je je gmail terug gebruiken
 
als je een paar keer uw ww verkeerd intypt laten ze dit niet meer toe omdat ze dan denken dat men probeert in te breken op een account.je moet dan op geen toegang op u account klikken en daar de gebruiksaanwijzing volgen meestal moet je dan een vragenlijst invullen met je eventuele gsmnr dan kan je een code aanvragen die ontvang je dan op je gsm die moet je dan invullen en daarna kan je je wachtwoord en gebruikersnaam wijzigen.heb dit ook al moeten doen.cookies verwijderen zal niet veel helpen tenzij hij zijn ww heeft opgeslagen of een ander account aanmaken
 
ja dat weet ik ook tja als hij zijn gebruikersnaam niet meer kent is dat pech je wachtwoord kan je terug vinden als je deze hebt opgeslagen. ik schrijf alle emailadressen in een boekje +ww nooit geen probleem.ik wist vroeger voor ik het opschreef mijn gebruikersnaam ook niet meer Maar op die manier kon ik terug op mijn account
 
ja dat weet ik ook tja als hij zijn gebruikersnaam niet meer kent is dat pech je wachtwoord kan je terug vinden als je deze hebt opgeslagen. ik schrijf alle emailadressen in een boekje +ww nooit geen probleem.ik wist vroeger voor ik het opschreef mijn gebruikersnaam ook niet meer Maar op die manier kon ik terug op mijn account

Maar dit staat in de Topicstart: Na een paar foute ingaves staat er al een behoorlijk lijstje.

Cookies legen en deze lijst zou in principe weg moeten zijn.
 
natuurlijk als je telkens een verkeerde gebruikersnaam intypt heb je al een behoorlijke lijst maar daarmee is hij niet geholpen.cookies ledigen is inderdaad waar maar hij moet zijn juiste gebruikersnaam invullen indien hij dit niet meer weet zal hij het op die manier moeten doen of een nieuw account aanmaken.anders raakt hij er nooit op bij firefox browser ga je naar opties dan naar beveiliging klik dan op opgeslagen wachtwoorden en dan op wachtwoorden tonen daar zal zijn gebrnaam en ww bij staan indien hij deze al eens heeft opgeslagen
 
Bij het aanmelden voor Gmail moet een veld "Gebruikersnaam" ingevuld worden.
Na een paar foute ingaves staat er al een behoorlijk lijstje.
Kan ik dit lijstje wijzigen of verwijderen om terug vanaf blanco te herbeginnen.
In bijlageBekijk bijlage 10080 een screenprint van het inlogscherm.
ja ik zie dit wel@ddragon natuurlijk op moment dat je al de eerste letter van je gebruikersnaam intypt komt er een lijst inderdaad maar spreekt hij hier niet over foutieve ingaves
ik zie niet in wat die lijst een probleem is het enige wat hij hiervoor kan doen is( zoals @pluis al vermeld zijn cookies),geschiedenis,tijdelijke bestanden,cache eens uitwissen
 
Ik zie het ook niet staan dat ie z'n inlog kwijt is. Er staat alleen dat er een aantal foute ingaves zijn gedaan. Gewoon een aantal keer een type fout dus.

Dat is heel menselijk, ik maak me daar toch soms ook wat tikfoutjes. Hele brieven soms waarvan ik halverwege pas achter kom dat m'n CapsLock aanstaat. pppffff
 
ja ik zie dit wel@ddragon natuurlijk op moment dat je al de eerste letter van je gebruikersnaam intypt komt er een lijst inderdaad maar spreekt hij hier niet over foutieve ingaves
ik zie niet in wat die lijst een probleem is het enige wat hij hiervoor kan doen is( zoals @pluis al vermeld zijn cookies),geschiedenis,tijdelijke bestanden,cache eens uitwissen

Ik zie wel wat het probleem van zo'n lijst kan zijn.

Stel dat zijn inlog Kermit is, dan zie je bij K al meteen de hele inlognaam staan en hoef je de rest niet meer in te tikken.

Maar heb je nou een lijst met verkeerd ingetikte namen, dan is dat niet handig. Cookies legen en de lijst is weg.

Voorbeeld:



dermit
kermit
kermis
Kerlit
Kermit
Kermis
 
Ik zie wel wat het probleem van zo'n lijst kan zijn.

Stel dat zijn inlog Kermit is, dan zie je bij K al meteen de hele inlognaam staan en hoef je de rest niet meer in te tikken.

Maar heb je nou een lijst met verkeerd ingetikte namen, dan is dat niet handig. Cookies legen en de lijst is weg.

Voorbeeld:



dermit
kermit
kermis
Kerlit
Kermit
Kermis

gelijk pluis heb me mischien verkeerd uitgedrukt met mijn vorige berichten.(y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan