Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal
deze heb ik vandaag gekocht dus zo gezegd opgestart voor de eerste keer en gezet naar nederlands.
dan het volgende was wifi aansluiten dat wil maar niet lukken ik zit bij belgacom internet.
met de Bbox.ik weet het niet hoor maar moet erin de tablet geen stick in voor wifi.
wie kan me verder helpen.
Eddy
 
heb je een wifi router ter beschikking !!
m.a.w. heeft jouw Bbox ook wifi aan boord !
Om Wifi-instellingen te doen , ga je naar Settings > Wireless & networks > Wi-Fi (Instellingen > Draadloos &netwerken > Wifi).

HIER is de Nederlandse Nexus7 handleiding in pdf
 
bbox

bbox

heb je een wifi router ter beschikking !!
m.a.w. heeft jouw Bbox ook wifi aan boord !
Om Wifi-instellingen te doen , ga je naar Settings > Wireless & networks > Wi-Fi (Instellingen > Draadloos &netwerken > Wifi).

HIER is de Nederlandse Nexus7 handleiding in pdf
hallo het is de bbox2 die ik heb zou het echt niet weten of daar wifi op zit
 
dacht het wel maar was niet zeker want die handleiding daar bij amai twee keer niks

in elk geval zal ik alles eens goed lezen morgen .
moest het zijn dat het echt niet gaat laat ik iets horen ook als het wel gaat.
jullie zijn hartelijk bedankt voor de reacties.
doei Eddy
 
hallo de signal sterkte is uitsteken.
beveiliging is - wpa2psk
nu vraagt hij wachtwoord is dat het paswoord dat ze bedoelen die je krijgt van belgacom. deze heb ik reeds ingevoerd.en het gaat niet.
 
nee je wachtwoord mag je zelf bepalen.gebruik bv frt9k hkoo8. zie dat je deze noteert als je draadloos verbinding (wifi) wilt maken vraagt hij je wachtwoord.dan moet je naar je site gaan van het merk van je pc en een driver installeren voor draadloos netwerk. bij mij is dat broadcom ......
 
hallo
ik heb al eens gezien maar welke driver is het juist ik draai leopard os.
ook heb ik gezien dat de air port is ingeschakeld maar nog niet verbonden.
ben een beetje bang dat ik iets fouts zou doen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan