Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal
deze heb ik vandaag gekocht dus zo gezegd opgestart voor de eerste keer en gezet naar nederlands.
dan het volgende was wifi aansluiten dat wil maar niet lukken ik zit bij belgacom internet.
met de Bbox.ik weet het niet hoor maar moet erin de tablet geen stick in voor wifi.
wie kan me verder helpen.
Eddy
 
hallo
nu werkt hij wat beter heb nu eigenlijk de besturing van android erop.
heb al geprobeerd en het gaat niet nu die google account moet ik die instellen op de hoofd pc of op de tablet.
heb ook al alle wachtwoorden gebruikt van belgacom en het werkt niet.
sorry voor het lastig vallen.
Eddy
 
lastig vallen !! nee hoor ...omdat ik vermeld alle antwoorden staan in het pdf dat ik je bezorgde...
je dient een google account aan te maken op google.com en dit account kun je dan gebruiken met het tablet..
ik heb zelf geen tablet in huis ..

lees blz 7 / 8 eens door van dit pdf ..
( korte samenvatting )

Wanneer u dat wordt gevraagd, meldt u zich aan met het e-mailadres en het wachtwoord voor uw Google-account.
Als u geen account hebt, moet u er een maken.

Wanneer u zich aanmeldt bij een Google-account, worden alle e-mails, contactpersonen, kalendergebeurtenissen en andere
gegevens die aan die account zijn gekoppeld, automatisch gesynchroniseerd met uw tablet.
 
hallo
nu werkt hij wat beter heb nu eigenlijk de besturing van android erop.
heb al geprobeerd en het gaat niet nu die google account moet ik die instellen op de hoofd pc of op de tablet.
heb ook al alle wachtwoorden gebruikt van belgacom en het werkt niet.
sorry voor het lastig vallen.
Eddy

Je moet even in je bbox gaan kijken wat de SSID en wachtwoord is van je WiFi. Je kan deze terugvinden door in de te loggen op het IP adres van je bbox2 in je webbrowser.
Vb, open Internet Explorer en typ in de adresbalk bovenaan volgend adres in; http://192.168.0.1
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan