Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
...,

Als ik naar de Taakplanner ga krijg ik een kanjer van een foutmelding: » Google Software Updater: de taakafbeelding is beschadigd of er is mee geknoeid «

Ik zou niet weten wanneer ik er mee geknoeid heb...

Hoe kan ik dat herstellen?

Bedankt op voorhand.

WW
 
JW,
De 'Google Software Updater' staat wel degelijk in mijn Taakplanner en ik vind er ook de plaats van in C:

WW

Misschien dat je daarom die boodschap krijgt omdat je een programma dat niet voor Windows bedoelt is op uw pc hebt staan.

<<Google Software Update is responsible for updating Google applications running on Mac OS X.>>
 
Is voor alle gesupporteerde besturingssystemen beschikbaar. Niet alleen voor Mac OS. Waarom zou Google anders een taak plannen voor die service als die toch niet bestond?
Kan je de betreffende scheduled task in detail bekijken? Eventueel terug manueel aanmaken...
 
Is voor alle gesupporteerde besturingssystemen beschikbaar. Niet alleen voor Mac OS. Waarom zou Google anders een taak plannen voor die service als die toch niet bestond?
Kan je de betreffende scheduled task in detail bekijken? Eventueel terug manueel aanmaken...

Voor Windows heet dat programma "Google Updater" en voor Mac is dat "Google Software Updater".

WaWa heeft het toch over Google software updater

<<Google Updater and Google Update
General information

Google Updater and Google Update are programs available for Windows that help ensure that you have the most up-to-date, stable, and secure versions of Google applications installed on your computer. Not using Windows? Google Software Update is a similar program provided for Apple OS X users>>


https://support.google.com/installer/answer/98805
 
Software ontwikkeld voor Mac OS gaat zich niet installeren (andere binaries) en een scheduled task (Microsoft component) aanmaken in Microsoft Windows.


De naamgeving kan onduidelijk overkomen. Beiden worden gebruikt.

Google Software Update
Google Software Updater
Google Update
Google Updater

Google Software Updater - GoogleUpdaterService.exe - Program Information
Bron komt niet van Google maar is zeker betrouwbaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan