Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Yoo zotter
Anders eens ccleaner downloaden daar zit de optie in
Je kan het natuurlijk ook in je internet optie als je boven aan op extra klik en dan intrentoptie
eyyy
ik heb cc cleaner staan (vind ik goed trouwens) maar ik heb geen idee welke optie ik daar moe uithalen,
en in extra heb ik geschiedenis ,bestanden en cookies verwijdert en da blijft op google staan,
en brouwsergeschiedenis zie ik ni staan in extra
ik heb da aangevinkt en laten cleanen
en heropgestart,maar als ik mijn naam op google intik blijft ie erop komen
ik heb enkele van motokes te koop gezet en tzijn die advertenties die erop komen
met verwijzing naar de site's waar ik ze tekoop heb gezet
Voor zover ik weet is dit niet mogelijk. Deze gegevens staan niet op uw pc maar ergens op het internet. Ik zie niet in hoe u daar kunt aankomen om deze te verwijderen.
open google
klik in de zoekbalk (nu zal er een lijstje komen)
ga op de bovenste staan (niet klikken !!)
hou nu de "delete" toets ingedrukt
alles moet weg zijn nu :duimop:
Yep ik heb je pm gekregen
Ja dat is denk ik niet weg te krijgen
Het zijn die website dat natuurlijk werken met zoekmachines zoals google en yahoo enz...
zodat je post(aanbiedingen)kan gevonden worden.
Als ik mijn volledige naam in tik kom ik er ook op te staan hoor
daarom eerst steeds de gebruikersvoorwaarden lezen
open google
klik in de zoekbalk (nu zal er een lijstje komen)
ga op de bovenste staan (niet klikken !!)
hou nu de "delete" toets ingedrukt
alles moet weg zijn nu :duimop:
Het ligt inderdaad aan de metatag "keywords" die er opgegeven worden in de <head> van de bewuste pagina's. Je kan alleen die mensen contacteren met de vraag die te verwijderen. Bots zoals google gebruiken die om te zoeken.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.