Status
Niet open voor verdere reacties.
Je kent het wel, je bent vaak onderweg,maar steeds op dat kleine schermpje van je Smartphone zitten staren is toch niet helemaal dat, maar een Smartphone en een tablet of netbook meezeulen is ook dat niet. Daar geeft het merk Graal iets op gevonden. Ze hebben in 1 toestel wel 4 toestellen verwerkt.
Er steekt een 5” Smartphone in die je kan uitschuiven.
Er steekt een 3D camera in, waar je ook gewoon 2D mee kan fotograferen met 5x optische zoom.
Er steekt een 7” tablet in die op Android draait
En er steekt een 7” netbook in die op Windows 10 draait.
Hoe geweldig is dat? Heel geweldig zou je vast wel denken, maar dit speeltje kost net geen 900€, maar aan de andere kant, heb je wel 4 toestellen in 1 keer. Zie maar eens voor een deftige 5” Smartphone zoals dat je bij de Graalphone wel meekrijgt + een camera die in 3D en 2D kan fotograferen + een tablet met deftige specificaties en een netbook. Ik ben er zeker van dat je niet rond geraakt met 1000€. Dus is het eigenlijk niet zo gek duur voor dit alles in 1 pakketje.
Anderzijds is het ook maar een 7”netbookje en tablet, wat dan ook weer niet zo gek veel groter is als je 5” smartphone, maar je krijgt er wel een fisiek klavier bij endat zal dan hoogstwaarschijnlijk een qwerty toetsenbord zijn. Maarwat krijg je nu voor je net geen 900€ ?


De Smartphone heeft een scherm van 5” Full Hd met een Qualcomm Snapdragon Octa-core Chip van de nieuwste genratie, metmaarliefst 8GB RAM en 256GB intern geheugen en kan 2 SIM kaarten bevatten. Daarvoor alleen al betaal je al snel dik 500€.


De Tablet heeft dus een 7” scherm dat ook gebruikt word als je hem in netbookversie gebruikt. Mijn Duits is niet zo denderend en ik denk dus dat de Tablet dezelfde processor,RAM en intern geheugen deelt met de nebook.
Beide worden dan aangedreven door een Intel Atom processor 4GB RAM en 256GB intern geheugen. Verder krijgt hij een micro SD kaart sleuf maar tot hoeveel GB erin kan is niet meegedeeld.


Dan heb je de camera nog daar is dus van geweten dat het een 2D &3D camera is en dat er een Xenon flits in steekt die fors van formaat is. Dat je 5x optische zoom heeft, maar verder als dat kom ik helaas niet.


Zoals je kan lezen ontbreken nog enkele gegevens om een totaalplaatje te maken, maar de eerste gegevens zijn in ieder geval wel al heel indrukwekkend. Of dit echt gaat aanslaan is nog zeer de vraag. Ik twijfel een beetje omwille van de 7”netbook, dat moet dan wel een piepklein klavier zijn.


Bron.
Graalphone angesehen: Der heilige 3D-Smartphone-Netbook-Tablet-Kamera-Graal - Golem.de


GraalPhone (c) – Your pocket desk anywhere at any time !
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan