Gratis Ashampoo backup 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
Download - Ashampoo® Backup 2018 full for free ..

deze is dus in het Nederlands te gebruiken ….

klik hier voor de download ...

registreer je effe hier en je licentie code word je toegestuurd ...ook zie je deze dan vermeld op de site...

*ik heb deze hier zojuist zelf geinstalleerd ….




[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5b05a79d8b6da\/5b05a79d81a66-Ashampoo_Snap_woensdag_23_mei_2018_19h34m11s_002_.png"}[/IMG2]

**je kunt zelf aangeven wanneer er een backup dient gemaakt te worden ook kun je dit gewoon uitzetten zodat jezelf handmatig een backup kunt starten wanneer jij daar zin in heb .
 
Qtex;n232469 zei:
deze actie is voorbij ...

Deze actie is al lang voorbij. Ik heb het de dag nadien al geprobeerd en ik kreeg als melding dat die sleutels al te vaak werden gebruikt. Dus kon ik niet van dit aanbod genieten. Nu niet dat ik er iets mee ben eigenlijk met mijn piepkleine C schijfje.
 
Ik heb mij een Filmora Editor aangeschaft. En niet elk jaar lidgeld Met mijn 2 gB HD en Celeron gaat die nog juist.
30 à,50 van die pro editors heb ik al gehad, wat een kluchten. Als je Filmora wat kent dan maak je daar mooie video mee.
 
hobbyman;n232491 zei:
Ik heb mij een Filmora Editor aangeschaft. En niet elk jaar lidgeld Met mijn 2 gB HD en Celeron gaat die nog juist.
30 à,50 van die pro editors heb ik al gehad, wat een kluchten. Als je Filmora wat kent dan maak je daar mooie video mee.

Heeft toch niets te maken met topic??????
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan