Gratis upgrade-bestanden voor Windows 10 sluipen Windows 7 en 8.1 binnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hierbij even mijn persoonlijke mening: Slechte zet van Microsoft.
 
Hierbij even mijn persoonlijke mening: Slechte zet van Microsoft.

Ook mijn mening. Mensen moeten zelf kunnen beslissen of ze bij de goed werkende versie met hun programma's blijven. Hebben altijd al meegemaakt dat bij een nieuwe versie, er bepaalde programma's niet meer goed werken. Of het zelfs helemaal niet meer doen.
Iedereen naar Windows10 en dan allen die een zogezegde illegale versie heeft, na een tijdje blokkeren.
 
verdergaand op Mik zijn aantekening is het dus aanbevolen om over een goede (backup) image bestand te beschikken...
mochten er problemen voordoen dan kun je nog steeds terug gaan ...en de upgrade naar Windows10 uitstellen tot de meest voorkomende kinder ziektes verdwenen zijn ...
dat niet elk programma kan worden mee genomen naar de Windows10 is nog af te wachten er zal immers ook een upgrade advisor aan te pas komen denk ik zo ..
wat betreft de niet legale versies , wel daar spreek ik me niet over uit ....

ik weet wel dat ikzelf eerder een niet legale Win7 gebruikte en na de "aangekochte upgrade van 30€ " Windows 8 pro van destijds bij de lancering Windows 8 werd de upgrade gewoon uitgevoerd en verkreeg ik een legale Windows 8 pro welke intussen ook ge-upgrade werd naar de Windows 8.1 ...
 
En toch hoop ik stiekem een beetje tot ik de update krijg naar de 10. Of hij nu beter of slechter gaat werken kan ik nu nog niet op of over oordelen. Maar als hij even vlot loopt als hij nu loopt op 8.1 die overal afgeschilderd word als een slechte OS, ga ik echt wel heel tevreden zijn. De 8.1 is in de verste verte niet te vergelijken als de Vista, die was echt een ramp, maar de 8.1 steekt anders in elkaar en het is hier en daar wel wat zoeken, maar ik vind het daarom nog geen slechte OS. Het is misschien bij mij een voordeel geweest dat ik van android kom en dat windows zowiezo weer zoeken was voor mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan