Windows 10 group police management controle

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi ,

Hoe open ik het group police management controle of kan je dit alleen maar in de pro versie?
Ik heb zelf een win 10 home

ed

Ed
 
eens bekijken en misschien iets uit leren of is dit niet iets wat een home gebruiker nodig heeft

Je kan er zeker van leren. Dat kunnen we alleen maar aanprijzen.
GPO wordt voornamelijk gebruikt om bepaalde configuraties naar meerdere computers te pushen vanuit een centrale server. Bijvoorbeeld alle computers eenzelfde bureaublad achtergrond geven. Of bepaalde groepen computers of gebruikers automatisch een printer instellen. En ga zo maar door.
Voor "Home Use" heeft dit echter minder waarde. Maar zeker de moeite om eens te kijken wat er mogelijk is. Pas wel op met bepaalde instellingen. Lees eerst aandachtig voor wat ze dienen.
 
heb hier de in VMWare draaienden Windows10 home's opgestart en het viel me op dat in één W10 home de group police management wel te gebruiken viel en in de andere home deze niet op te starten was ..deze is dus ook niet aan te zetten op de manier uitgelegd in het filmpje aangezien "Remote Server Administration Tools" niet aanwezig is in het venster om Windows onderdelen in of uit te schakelen
 
vind het ook raar maar this nu eenmaal zo !
ben al de gehele dag aan het proberen om deze werkende te krijgen maar dat lukt gewoon niet ..niet via de opdrachtprompt (administrator) en ook niet via de powershell (administrator)..
 
heb hier de in VMWare draaienden Windows10 home's opgestart en het viel me op dat in één W10 home de group police management wel te gebruiken viel en in de andere home deze niet op te starten was ..deze is dus ook niet aan te zetten op de manier uitgelegd in het filmpje aangezien "Remote Server Administration Tools" niet aanwezig is in het venster om Windows onderdelen in of uit te schakelen
Je kan deze downloaden. https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=45520
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan