Windows 10 group police management controle

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi ,

Hoe open ik het group police management controle of kan je dit alleen maar in de pro versie?
Ik heb zelf een win 10 home

ed

Ed
 
dat had ik al gezien maar deze voor de 1809 staat er niet bij en men geeft te kennen dat deze in de Windows10 versie 1809 aanwezig is maar niet geactiveert is..men dient deze gewoon te activeren zegt men maar de opdrachten welke dienen gegeven te worden via de opdrachtprompt (administrator ) of de powershell (administrator ) geven dan aan weer een fout aan ..tracht ik dan de WindowsTH-RSAT_WS_1803-x64.msu te installeren krijg ik de melding dat deze niet de juiste is..

*je link verwijst dus naar deze ..
240196

**ook staat er een belangrijke melding ..en het komt er op neer dat deze dus niet te installeren zijn op de home versie's.
IMPORTANT: You can install Remote Server Administration Tools for Windows 10 only on the full release of Windows 10 Professional or Windows 10 Enterprise.
 
Laatst bewerkt:
het is dan ook ok … en het werkt voor 100%
je dient dus de gpedit-enabler te downloaden en deze met een rechts klik op te starten als zijnde de administrator ..
er verschijnt vervolgens een opdrachtprompt scherm welke de opdracht gaat uitvoeren ..(wees geduldig )...
dit gebeurt overigens in vier stappen (elke stap gaat tot 100% en de ene gaat iets sneller dan de andere )
pas na de vierde stap word er tevens vermeld dat je op eender welke toets mag klikken om de opdrachtprompt af te sluiten !
een systeem herstart is enkel nodig indien je de gpedit.msc niet kunt starten (hier startte deze wel dus op op de in VMWare draaiende W10 home)..

240203
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan