Hardware Handleiding Toshiba externe harde schijf PX1266E-G25

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft iemand een handleiding van een Toshiba externe harde schijf PX1266E-G25
Ik heb een nieuwe laptop en kan die niet meer openen en alles bekijken wat er op staat.
 

Bijlagen

  • IMG_7119.JPG
    IMG_7119.JPG
    75 KB · Weergaven: 57
Wat zou je met een manual moeten kunnen dan?

Gewoon een USB 2.0 aansluiting, heeft ook niets met ouderdom te maken, kan een rechtenkwestie zijn of de boel is versleutelt, kan ook nog.
Hoe wordt hij weergegeven in schijfbeheer en verkenner?
 
Alles bij elkaar genomen, is de kans zeer groot dat zulke externe schijf van deze leeftijd gewoon de geest gegeven heeft. Als forum kunnen we wel proberen te helpen, maar de realiteit is dikwijls zeer eenvoudig. Maw, een handleiding zal je dan ook geen enkel meerwaarde bieden in deze situatie. Ik heb hier ook een stuk of 4 externe schijven liggen die allemaal de pijp aan Maarten gegeven hebben. Een handleiding gaat die niet mirakuleus herrijzen.
 
@Lapecosa Ik geef als beheerder enkel maar even aan, beste vraagsteller, dat het inderdaad voor helpers héél erg frustrerend is als na een aantal suggesties en antwoorden er enkel doodse stilte blijft vanuit de vraagsteller.
Als je een antwoord wil op je probleem is het minimum dat je kan doen even komen lezen, denk je ook niet ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan