Handleiding Vosonic VP 6230 (image tank)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zoek een handleiding voor de Vosonic VP 6230. Bij Vosonic zelf, die ik al een 3-tal mailtjes gestuurd heb, geven ze "niet thuis" , dus probeer ik het hier. Heeft er iemand er eentje liggen of een adresje waar ik ze kan vinden, geef me aub een seintje.

RichKE
 
bedankt, de door mij gevraagde discussie staat er wel niet bij, maar met een beetje fantasie kan ik wel verder want grosso modo lijken de funkties van alle modellen wel op elkaar.
Deze discussie mag dus gesloten worden of er zou zich nog iemand geroepen moeten voelen om de juiste gebruikshandleiding te posten. :)
 
Heb er eentje van CYBER MATE EH-25BD maar zou niet weten wat er in de handleiding moet staan. Het spreekt allemaal voor zichzelf. Kaart erin en op knop drukken om op te slaan. Aanleggen via USB op pc en je ziet alle mappen. Telkens je een kaart erbij zet, komt die in een aparte map. Je kan er een schijfje insteken zoals je wenst en die volledig of gedeeltelijk gebruiken voor fototank. De rest dient dan als externe schijf.
 
Het spreekt idd een beetje voor zichzelf en ik heb met proberen en zoeken mijn eigen gebruiksaanwijzing gevonden :) het is gewoon : sluit dat ding aan op de pc en beschouw het als een externe harde schijf....zet hier dus maar een slotje op en bedankt voor de toch nuttige reacties!!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan