Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste

Laptop Asus type K750j
Windows 8 updat naar w10 dus de gratis updat maar mijn hdmi is niet meer te vinden en kan zelf hem niet meer gebruiken voor naar tv te zien
terug naar fabriek instellingen gadaan ik ben er nu al een ganse week waar het probeel zit
zelf heb ik er nu windows 7 op gezet en nog zit ik met het zelfde probleem
wie kan me een tip geven bedankt voor de hulp
 
Alles is verwijderd van de HDD, ik heb deze volledig geformateerd voor WIndows 7 op de laptop te kunnen zetten. Ik heb deze schijf een ander formaat moeten geven zodat deze windows 7 er op kon geinstalleerd worden.
Dus terug naar fabrieksinstellingen doen is geen optie. Ook heb ik geen enkele CD met drivers gekregen bij de aankoop van mijn laptop. Ondertussen heb ik wel al alle drivers van de fabrikant hun site kunnen halen maar tevergeefs werkt de HDMI nog altijd niet. De onboard VGA drivers zijn geinstalleerd en de VGA kaart drivers ook (nVidia Gefore GT 740m). Ik denk dat het iets met de drivers moet zijn, maar ik heb geen flauw idee wat het kan zijn.
Alvast bedankt!
 
Heb je wel het tweede scherm geactiveerd met de Fn toets en de F8 toets

Als het de F8 toets niet is moeten je even naar de andere F toetsen kijken. Er zullen hier twee kleine beelschermpjes op staan.
 
Ik denk dat je dan hd graphics 4600 moet hebben, anders de andere proberen.
Maar uiteraard moet de hdmi monitor wel ingeplugd zitten en aan staan als je een detectie doet.
 
Maar ik ben ook wel benieuwd wat er bij Beeldscherm of meerdere schermen staat na de detectie. Hier zou je een keuze moeten kunnen maken naar de externe hdmi monitor. Ga wel eerst op het tweede scherm staan om deze te activeren.
 
Kijk, hier op mijn pc heb ik nu geen tweede scherm aangesloten. Zou ik dat wel doen, zou ik dit scherm zien en komt er een 2 te staan.

Beeldscherm.jpg
 
Het enige dat ik dan nog kan bedenken is dat de drivers van Windows 8 en 8.1 niet goed werken onder Windows 7
Windows 7 drivers bestaan niet voor dit type laptop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan