Status
Niet open voor verdere reacties.
F

framajama

Gast
Hallo,

Hier ben ik weer. Zo gebruik je de pc jaren zonder problemen en zo heb ik jullie twee keer in de maand nodig.

Zondag 21 juni kreeg ik na het opstarten een rood kruisje door mijn audioservice in de taakbalk. Dat gebeurt wel meer, maar dan werkt alles toch normaal. Nu echter niet.
IK heb zelf ondernomen:
-Windows updates bijgewerkt
-Via services geprobeerd de Windows audioservice te starten. Ik krijg de melding:Kan de windows audioservice op lokale computer niet starten. Fout 1079: De voor deze service gespecificeerde account verschilt van de account die is gespecificeerd voor andere services die in hetzelfde proces worden uitgevoerd.
-Geprobeerd de creatieve audioservice te starten en kreeg de melding: Kan de creatieve service op lokale computer niet starten. Fout 1068:Afhankelijksservice of groep kan niet worden gestart.

In de volgende link heb ik geprobeerd mijn computergegevens te vermelden
file:///C:/Program%20Files/Belarc/BelarcAdvisor/System/tmp/(Nick-PC).html#lanmap

Ik heb ook geprobeerd drivers te updaten en stuurprogramma's te installeren. Ook zonder succes. Ik moet erbij vermelden dat ik deze computer ooit heb gekocht van iemand anders (de naam Nick, die je regelmatig tegen zal komen. Misschien zit hier het probleem omdat hij e.e.a. beveiligd kan hebben met een password??

Nou ja, ik weet het verder niet meer. Misschien kan een van jullie mij weer helpen. Alvast bedankt,
Marijn
 
je vermeld dat je dus deze pc ooit van een ander heb over gekocht ...
weet jij dan met 100% zekerheid te vertellen of deze Windows dan ook legaal is ?
welke Windows staat er dan op deze pc ?

*persoonlijk zou ik indien ik een pc van een ander over kocht deze opnieuw gaan voorzien van een verse Windows ...!
ben je dan ook in het bezit van deze Windows 7 installatie dvd + de licentie ?

wat betreft je geluid en de foutcode 1068
je heb de service dus willen opstarten dit bleek niet te lukken ...
heb jij da ook de tap " onafhankelijkheden " geopent om na te gaan welke services van elkaar afhangen ...
zo kan de service "multimedia scheduler " ook uit staan ...
deze afhankelijkheden dien jij dan ook aan te zetten ..

Ashampoo_Snap_2015.06.22_20h12m42s_005_.jpg
 
Hoi,

Ongelofelijk. daar heb ik dan weer meer dan een dag op zitten zoeken. Het werkt! Het laatste antwoord gedaan. Alleen bij Windows audio aanmelden springt hij weer telkens terug op Lokal Service en de passwoorden, maar het geluid is terug!

Hartelijk dank
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan