Heel raar bestand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet niet dat het het juiste forum is om dit te vragen, maar wist niet waar dit te plaatsen.
Was mijn oude vakantie fotokes aan 't bekijken en kwam in mijn fotomapje dit bestandje tegen
"SPP-bestand" met de naam "chris zwembad". grote ongeveer 6MB
Met geen stokken open te krijgen en onze beste vriend Google wist mij ook niks te vertellen.
Weet iemand hier wat dit voor een soort bestand is, en hoe het er gekomen is (chris zal wel aan zwembad gezeten hebben) en hoe het open te krijgen is?
Groeten,
Monne
 
Ik kom in Google dit tegen: [SIZE=-1]Description: SPP is the file extension for the Printer file associated with Sprint. ...
[/SIZE]... of je d'r wat aan hebt is wat anders.
 
Ben daar eens gaan kijken en heb photoplus is geinstalleerd maar dat progje herkent dit bestand ook niet,
Wat motom zei vond ik ook, maar inderdaad ik heb er niks aan.
Doch bedankt voor de nuttige antwoordjes en hier laat ik het bij en zwier dat bestand van mijn pc zo kan het me niet meer ergeren.
Monne
 
Raar hé maar het is fonkelnieuw

Raar hé maar het is fonkelnieuw

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><TBODY><TR><TD class=listItem>Virtual COM ports (SPP). Hiermee worden oudere programma's in staat gesteld te communiceren met Bluetooth-apparaten.


</TD></TR></TBODY></TABLE>
Bovendien worden de volgende Bluetooth-functies beschikbaar gesteld enz....

<TABLE cellSpacing=0 cellPadding=0 border=0><TBODY><TR><TD class=listBullet vAlign=top>•</TD><TD class=listItem>Selectieve onderbreking. Hiermee wordt het stroomverbruik beperkt van Bluetooth-transceivers die door middel van een USB-verbinding (Universal Serial Bus) zijn aangesloten op de computer.
</TD></TR><TR><TD class=listBullet vAlign=top>•</TD><TD class=listItem>Toetsenborden voor Boot-modus. Hiermee worden speciaal geconfigureerde Bluetooth-toetsenborden in staat gesteld met het BIOS te werken.
</TD></TR></TBODY></TABLE>
Als er geen Bluetooth-transceiver aanwezig is in het systeem, verandert er niets aan het gedrag van het systeem. Als een Bluetooth-apparaat dat is goedgekeurd door WHQL (Windows Hardware Quality Labs) beschikbaar is, wordt de Bluetooth-ondersteuning ingeschakeld.
Als Bluetooth-ondersteuning is ingeschakeld, kunt u zien dat er wijzigingen zijn in Netwerkverbindingen in het Configuratiescherm. Bovendien is er ook een nieuw item toegevoegd aan het Configuratiescherm met de naam Bluetooth-apparaten. Ook wordt er een Bluetooth-pictogram weergegeven in het systeemvak van de taakbalk. Als u op dit pictogram klikt, wordt een menu met Bluetooth-taken weergegeven die u kunt uitvoeren. U kunt ook de nieuwe wizard Bestandsoverdracht van Bluetooth starten. Dit kunt u doen door op Start te klikken, Accessoires aan te wijzen, Communicatie aan te wijzen en vervolgens Wizard Bestandsoverdracht van Bluetooth te selecteren.
Als een bestaand Bluetooth-stuurprogramma van een andere leverancier dan Microsoft is geïnstalleerd, wordt bij een upgrade naar Windows XP Service Pack 2 het bestaande stuurprogramma niet vervangen. Het kan later worden vervangen, handmatig of met behulp van software.
De complete documentatie over Bluetooth in Windows XP Service Pack 2 kunt u vinden in de on line Help.

Maar wat je er mee moet doen ? nog geen ervaring mee.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan