Status
Niet open voor verdere reacties.
het opstarten voor het aanmaken van dit herstelpunt lukte wel , veronderstel ik ...
het probleem zou kunnen zijn waar je deze helstelpunt naartoe laat schrijven ...
betreft dit een externe opslag is het raadzaam om deze eerst te laten scannen op beschadigde sektoren ...
door een schijfcontrolle uit te voeren ...

vraagje gebruik je een ssd ?
 
Voer eens als administrator uit.

Start en dan naar de map Bureau-accessoires
Map systeemwerkset en daarna rechtermuisklik op Systeemherstel
Kies hier voor "Als administrator uitvoeren"

Zet tevens eens al je beveiligingssoftware uit.
 
Ik gebruik geen SSD. De schijf staat ingeschakeld en inderdaad het opstarten van herstelpuntpunt lukt. Anders zou ik ook die foutmelding niet krijgen.
 
Voer eens als administrator uit.

Start en dan naar de map Bureau-accessoires
Map systeemwerkset en daarna rechtermuisklik op Systeemherstel
Kies hier voor "Als administrator uitvoeren"

Zet tevens eens al je beveiligingssoftware uit.

Ik hoef geen systeemherstel. Ik kan geen herstelpunt maken.
Ik zie wel herstelpunten staan van gisteren.
Maarrrrrrr..... ik heb zopas AVG PCTuneup 2011 opnieuw geinstalleerd.
Zopas nagezien en uitgezet. Blijft hetzelfde.
Als ik antivirus uitschakel ook geen resultaat.
 
oh, foei :)
Windows logboek moet je gaan zoeken in je systeem beheer oftewel eventmgr uitvoeren. Hierin staat (bijna) alles.

Enige waarschuwing die ik zie is :
Er kan geen toegang worden verkregen tot de inhoudsbron <csc://{S-1-5-21-1578666325-357783224-272640145-1000}/>.

Ik heb nog nooit het logboek gebruikt hoor.
 

Ik zou zeggen, als die beveiliging dit tegenhoud, dan is die beveiliging geen goede. Maar ik zou niet weten welke het is. Al alles van AVG uitgeschakeld en toch werkt het niet. Voor de update van AVG had ik het niet. Maar hoe komt het dan dat het na het uitschakelen toch niet werkt?
Ik heb wel de software niet verwijderd. Moet toch genoeg zijn met het uitschakelen of zie ik dit verkeerd?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan