Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
het opstarten voor het aanmaken van dit herstelpunt lukte wel , veronderstel ik ...
het probleem zou kunnen zijn waar je deze helstelpunt naartoe laat schrijven ...
betreft dit een externe opslag is het raadzaam om deze eerst te laten scannen op beschadigde sektoren ...
door een schijfcontrolle uit te voeren ...
Start en dan naar de map Bureau-accessoires
Map systeemwerkset en daarna rechtermuisklik op Systeemherstel
Kies hier voor "Als administrator uitvoeren"
Start en dan naar de map Bureau-accessoires
Map systeemwerkset en daarna rechtermuisklik op Systeemherstel
Kies hier voor "Als administrator uitvoeren"
Ik hoef geen systeemherstel. Ik kan geen herstelpunt maken.
Ik zie wel herstelpunten staan van gisteren.
Maarrrrrrr..... ik heb zopas AVG PCTuneup 2011 opnieuw geinstalleerd.
Zopas nagezien en uitgezet. Blijft hetzelfde.
Als ik antivirus uitschakel ook geen resultaat.
Vind dit nergens terug. Windows.log is niet te vinden. Waar zoeken?
in de map log staat er één map van vandaag met de titel Systeemrestore. Maar alle bestanden hebben de extentie .etl
Ik zou zeggen, als die beveiliging dit tegenhoud, dan is die beveiliging geen goede. Maar ik zou niet weten welke het is. Al alles van AVG uitgeschakeld en toch werkt het niet. Voor de update van AVG had ik het niet. Maar hoe komt het dan dat het na het uitschakelen toch niet werkt?
Ik heb wel de software niet verwijderd. Moet toch genoeg zijn met het uitschakelen of zie ik dit verkeerd?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.