Opgelost Het logo van Works verdwijnt op de opgeslagen map in bv documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroeger stonden al mijn works documenten die opgeslagen waren met de afbeelding van works voorgesteld zoals op de foto. Nu is er maar hier en daar nog een te vinden. Die zijn plots veranderd in een wit vlak met achtergrond tekst. Ook de documenten op de externe harde schijf zijn ook zo gewijzigd. Ik heb geen idee hoe dat komt. Hoe kan ik die documenten terug het logo van works of exel geven .
Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • world.jpg
    world.jpg
    45.8 KB · Weergaven: 115
Oplossing
ga is met je rechtermuis op een bestand staan en ga naar openen met.
Kies dan WORD

of met je rechtermuisknop op een besntand gaan staan en dan naar eigenschappen gaan
dan naar openen met. (wijzigen)
Kies dan word

Bijlagen

  • filetypesman-x64.zip
    99.2 KB · Weergaven: 87
  • filetypesman-x32.zip
    78.2 KB · Weergaven: 92
Hallo Skippy

Bedankt voor je antwoordje. Die dat ge denkt is gemaakt ib exelle de andere zijn wel gemaakt en openen in world. Ik heb in mijn documenten een hele hoop zonder het kenteken van world en ook een deel met het logo van world zoals de foto in bijlage . Daarom begrijp ik niet dat de ene goed zijn en de andere niet meer het logo hebben van world. Ok zelfs in mijn andere externe harde schijf.. Ik heb dit nog nooit meegemaakt misschien door een opdate van windows.
Hopelijk brengt dit mailtje meer klaarheid. Ik wacht af om dat voorgesteld programma te openen
mvg

[Moderatie] Foto verwijderd op verzoek van TS
 
Nee, dit wordt er nog onduidelijker door.
In de topicstart heeft u het over Works. Dat is een heel oud Microsoft programma dat ooit los te koop was en volgens mij ook bij enkele Office versies aanwezig was.
Nu heeft u het over World :unsure: Hiermee bedoeld u waarschijnlijk Word.
Works en Word zijn totaal verschillende programma's.

Ik heb hier nog een oude versie van Microsoft Works van pak um beet 15 jaar oud liggen. Ik zal er een foto van nemen om te laten zien dat het vroeger bestond.

works.jpeg


Mijn vraag is daarom: Over welk programma hebben we het nu eigenlijk ?
 
Hallo
Dit nog eens nagezien Alle documenten van WORD vermeld dat bij het openen er staat dat het een word document is. . Wanneer ik echter op start klikt dan op microsoft works en niet op WORD dat vind ik niet dan zie ik daaronder:
works agenda works data base works port folie works spreadshields.. Wanneer ik echter op de zoek knop klik en WORD in tik dan komt windows WORK 2010 te voorschijn.
Ik weet niet hoe dat komt want alles werd in de winkel geïnstalleerd. En zoals ik reeds vermelde ging alles goed tot vorige week. Ik kan wel werken met die programmas maar het schept onduidelijkheid. Als het gevaarlijk is wilt u dan de fotos verwijderen
 
ga is met je rechtermuis op een bestand staan en ga naar openen met.
Kies dan WORD

of met je rechtermuisknop op een besntand gaan staan en dan naar eigenschappen gaan
dan naar openen met. (wijzigen)
Kies dan word
 
Oplossing
Hallo aardbei

Heb gedaan wat je voorstelde en het is gelukt. Alles is zo als vroeger. Een welgemeend bedankt. Wel nog een groot werk voor de boeg waarschijnlijk een 60 tal wijzigingen uit voeten op twee externe schijven. Maar hoe is dat kunnen gebeuren? De bijna de helft is goed blijven staan de andere helft een letter bij.
Nog een bedankt
Groetjes

Kunt u die foto's verwijderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan