Hier fout melden

Status
Niet open voor verdere reacties.
De pagina's "Downloads en "Nieuwe berichten" zijn diegene die ik niet kan openen in FF de andere geven geen problemen.
 
Ik zelf heb de linken dat je zij en nog andere getest maar geen probleem mee gehad.
Gebruikt er hier nog iemnad firefox ? zoja wil jij dan eens testen.
 
''nieuwe berichten'' en ''downloads'' kan ik wel openen met FF
 
THX, iedereen!!!

Als er niemand anders problemen heeft met het openen van deze pagina's zal de fout hier ergens op de pc zitten.
Vind het raar dat deze fout alleen bij deze twee pagina's van PcTuts plaats vinden.
'k Zal der is achter zoeken, maar 'k denk ni dat ik het kan oplossen...
 
Vandaag krijg ik ''nieuwe berichten'' open :yahoo:,''downloads'' nog niet ;!
Ik weet niet wat er gewijzigd is maar ik heb hier nog niets gedaan.:us4alldank:
 
Hetgene de laatste tijd veel voorvalt:ik wil iets posten ik druk op toevoegen:bam alles weg ,ik neem terug pc tuts pagina kan niet worden weergegeven,eventjes wachten en dan kan ik opnieuw beginnen en hopen dat het deze keer lukt -)5

SIMBA
 
Ik hier ook niets, is je firefox geupdate ?

Neje, hier ook niet, raar, maar als alle probleempjes zo opgelost geraken...:duimop:
'k Kan nu ook zonder problemen in de ''downloads''...
 
Laatst bewerkt:
Hallo Ivan,
telkens als ik het forum binnen wil krijg ik dit altijd te voorschijn. en ben ingelogd.
kijk eens na,

heeft er nog iemand last van....

Beste nickie, Uit onze statieken blijkt dat je nog geen bericht op het forum geplaats heb, eindelijk is het simpel een bericht te plaatsen. Je kan Hier zien hoe je een bericht plaats op het forum. Je kan je zelf ook even voorstellen in deze forum.
Verder wensen wij uw nog veel surf plezier.
 
Hallo Ivan,
telkens als ik het forum binnen wil krijg ik dit altijd te voorschijn. en ben ingelogd.
kijk eens na,

heeft er nog iemand last van....

Beste nickie, Uit onze statieken blijkt dat je nog geen bericht op het forum geplaats heb, eindelijk is het simpel een bericht te plaatsen. Je kan Hier zien hoe je een bericht plaats op het forum. Je kan je zelf ook even voorstellen in deze forum.
Verder wensen wij uw nog veel surf plezier.

Dat komt omdat ik alles goed aan plaatsen ben ;)
 
omstreeks 2115 uur verschillende keren moeten proberen om hier op de site te komen,telkens niet bereikbaar
vanmiddag konden verschillende mensen niet de nieuwe berichten bekijken,was 16.05 uur
omstreeks 2210 zijn de grote problemen terug begonnen:shoutbox werkte nie meer en sommige menu's gaven blanco schermen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
omstreeks 2115 uur verschillende keren moeten proberen om hier op de site te komen,telkens niet bereikbaar
vanmiddag konden verschillende mensen niet de nieuwe berichten bekijken,was 16.05 uur
omstreeks 2210 zijn de grote problemen terug begonnen:shoutbox werkte nie meer en sommige menu's gaven blanco schermen

Is gemeld aan de host ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan