Meld hier een fout op het forum

J.W. denkelijk dat er de Windows beheerder bedoeld word want het opslaan van zulke inlog gegevens gebeurd in feite bij referentiebeheer .
zo heb je de Web-referenties als ook de Windows-referenties mogelijk dat jij een probleem heb bij Web-referenties.
 
Volgorde 1 - 2 - 3 - 4

De afbeeldingen staan nu 3 - 2 - 1 - 4
 

Bijlagen

  • 3.png
    3.png
    140.3 KB · Weergaven: 131
  • 2.png
    2.png
    141.7 KB · Weergaven: 125
  • 1.png
    1.png
    177 KB · Weergaven: 129
  • 4.png
    4.png
    175.3 KB · Weergaven: 142
J.W. welke browser gebruik je … het kan dus ook een instelling zijn van de browser ..denk nu aan chrome , Firefox , brave enz ...
 
Hier de melding in detail
 

Bijlagen

  • 5.png
    5.png
    105.3 KB · Weergaven: 127
  • 6.png
    6.png
    92.6 KB · Weergaven: 137
Qtex;n238372 zei:
J.W. welke browser gebruik je … het kan dus ook een instelling zijn van de browser ..denk nu aan chrome , Firefox , brave enz ...

Ik gebruik Opera (al jaren) en ik heb dit probleem alleen op dit forum.
Het is gisteren in de namiddag begonnen.

In #94 kunt u de foutmelding lezen (wel lezen van bestand 1 en dan 2 en terug en terug...
 
Zal bug zijn in forum met gebruik opera, gisteren is er een upgrade gedaan van forum ik zoek het verder uit.
 
Tuts;n238377 zei:
Zal bug zijn in forum met gebruik opera, gisteren is er een upgrade gedaan van forum ik zoek het verder uit.

Waarschijnlijk want met Edge zijn er geen problemen.
 
Ik heb zo juist eens getest met opera en geen probleem. Ook vind ik geen vragen op vbulletin forum over dit probleem.
Probeer eens bovenaan in te loggen.
 
heb hier juist ook eens de Opera browser geinstalleerd amaai wat is deze opdringerig …. hij plaatste zichzelf hier zomaar als de standaardbrowser en verving zonder dat ik toestemming gaf de edge (welke hier de standaard browser is )
*ja het ligt wel degelijk aan de Opera ..
heb me hier ingelogd en dus ook het vinkje aangezet om aangemeld te blijven …
heb daar op de opera browser afgesloten en opnieuw opgestart naar pctuts …
echter was ik niet meer aangemeld ..
**dus ook ik ondervind hetzelfde probleem als J.W. raar dat jij Tuts geen probleem ondervond ...
 
Tuts;n238379 zei:
Ik heb zo juist eens getest met opera en geen probleem. Ook vind ik geen vragen op vbulletin forum over dit probleem.
Probeer eens bovenaan in te loggen.

Meermaals geprobeerd, werkt niet. Na het invullen van gebruikersnaam en wachtwoord kan men niet meer verder.
De knop "inloggen" verschijnt niet.
 
J.W.;n238412 zei:
Meermaals geprobeerd, werkt niet. Na het invullen van gebruikersnaam en wachtwoord kan men niet meer verder.
De knop "inloggen" verschijnt niet.

Probeer nu eens.
 
ondervind hier ook nog steeds hezelfde probleem als J.W. met de opera browser ...enkel met de opera browser .
je gebruikersnaam en het wachtwoord ingeven als ook het vinkje aanzetten voor het onthouden dat lukt maar er word niet meer doorgeschakeld ..m.a.w. eerder lukte het doorschakelen wel maar bleven de inlog gegevens niet bewaard en nu lukt het aanmelden dus niet omdat de pagina niet ververst ...
 
Terug
Bovenaan Onderaan