Status
Niet open voor verdere reacties.
Na Hitman zijn werk te laten doen, las ik in het rapport volgende gegevens : Als u al eens eerder een proefversie van Spy Sweeper op uw computer heeft gehad dan kunt u Spy Sweeper niet opnieuw proberen, zelfde voor NOD.
Spyware Block List-bescherming niet aangebracht
Het benodigde bestand blocklist.reg ontbreekt.

Welke acties kan ik ondernemen (zonder een format), opdat alle programma's terug kunnen draaien?
 
Heel u systeem en register-aplication data-local settings afspeuren en alles ervan verwijderen.....maar dat is geen garantie hoor

Je kan ook gewoon in hitman pro die optie afvinken,als je een eigen virusscanner hebt...en persoonlijk spysweeper vind ik dikke commerciele rommel word door sommige programmas zelf aanzien als spy-en add-ware (heeft ook de neiging van u lastig te vallen met onzin)
 
Hitman pro is niet zo goed meer als in begin.
Het best installeer je de programma's apart.
 
ivan zei:
Hitman pro is niet zo goed meer als in begin.
Het best installeer je de programma's apart.

idd na een tijdje werken er verschillende progs niet meer in hitman pro !
Ik gebruik dit ook niet meer ...
 
ik heb hitman pro ook gehad, maar t blijkt nu dat er problemen zijn als ge met MSN messenger een spel wilt spelen.

ik heb dat opgezocht ergens, en bleek dat hit man pro problemen gaf.
de meeste mensen hebben hitman pro verwijderd en konden dan wel via msn spelen.

ik heb gewoon de programma's die hitman pro gebruikt zelf apart geinstaleerd, en nu werkt alles prima.
 
idd veel problemen bij kennissen van mij heb zelfs al een pc mogen formatteren door diene zijn schuld (x)
 
't beste is eraf,van hitmanpro.
zoals eerder al vermeld,'t best de progjes apart installeren.
dan heb je er ook meer controle over.;)
 
Al bij al was een goed concept om al die freeware te bundelen,het is eigenlijk mis beginnen gaan vanaf al die betaal programmas er zijn bij gekomen,maar zoals je misschien weet kan je die in opties allemaal uit zetten
 
Het beste is al die progjes die HMP bevat apart te instaleren!!! Zo kun je zelf beslissen wat er verwijderd wordt en wat niet. Ook het feit dat HMP progjes bevat die een trial versie zijn en die na verloop van tijd niet meer werken zoals het hoort.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan