Status
Niet open voor verdere reacties.
hey
we zijn met zen allen op zoek naar goede progje
hitman onder welke versie ook heb ik nooit gebruikt
gebruik de gouden regels : mail van onbekenden niet openen
voeg geen sites toe aan : vertouwde sites in IE nimmer nooit never !!
als je wil weten wie aan het luisteren is op de pc gebruik "silent runners " en open zoveel mogelijk vensters en laat maat draaien
dit doet geen afbreuk aan het prog of aan de mensen die zich daar mee bezig houden want , die steken veel energie in het ontleden van uw gegevens ;!
 
zoals al zovele malen hier geschreven ben ik ook van mening dat de progjes beter apart geinstalleerd worden, heb zelf ook slechte ervaring met Hitman pro en dan heb je zelf altijd de volledige controle over de programma's.
greats ;)
 
zoals al zovele malen hier geschreven ben ik ook van mening dat de progjes beter apart geinstalleerd worden, heb zelf ook slechte ervaring met Hitman pro en dan heb je zelf altijd de volledige controle over de programma's.
greats ;)

Zou het dan niet mogelijk zijn om hier ergens de linken die je nodig hebt om al die progjes (of hun gelijken) (misschien nog betere) in één posting samen te plaatsen ?

Ik denk dat er veel mensen zijn die de progjes wel appart zouden willen maar niet goed weten waar ze te halen en daarom uit gemakzucht maar bij
(SC)hitman-pro blijven-)5
 
Zou het dan niet mogelijk zijn om hier ergens de linken die je nodig hebt om al die progjes (of hun gelijken) (misschien nog betere) in één posting samen te plaatsen ?

Ik denk dat er veel mensen zijn die de progjes wel appart zouden willen maar niet goed weten waar ze te halen en daarom uit gemakzucht maar bij
(SC)hitman-pro blijven-)5

Geef me wat tijd en ik post een apart topic met linken voor de progjes.
 
ik heb vroeger hitman pro gebruikt, en in het begin was die goed ,maar ik had hem er al terug afgegooid .
nu had mijn man ineens veel last van googlespam iedere keer als hij google opende verscheen er vanalles op z'n scherm
alle virusscanners en spyware en tools heb ik gebruikt niks hielp
ten laatste heb ik dan de nieuwe verbeterde hitman pro gebruikt en alles is er terug hersteld ,
dus als je hem wil
hier is hij
 
Als je last hebt van spyware, rondvliegende pop ups dan is hitman pro meestal voldoende om van dit ongedierte vanaf te komen. Voor schrijvers van spyware zou dezelfde behandeling moeten toegepast worden als voor virusschrijvers, nml de gevangenis in.
 
Als je last hebt van spyware, rondvliegende pop ups dan is hitman pro meestal voldoende om van dit ongedierte vanaf te komen. Voor schrijvers van spyware zou dezelfde behandeling moeten toegepast worden als voor virusschrijvers, nml de gevangenis in.

Probleem is dat HMP niet alle pop-ups en spyware verwijderd!!! Denk maar aan Vundo, Smtfraud enz.....!!! Hiervoor zijn speciale tooltjes nodig hoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan