Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja weet ik Philip, maar ik vind dat raar dat je dit niet kunt verwijderen, moet toch kunnen, het is maar een geschiedenis, maar ik zocht er toch even verder naar, heb ondertussen van alles bijgeleerd, is ook positief niet.
zal eens zienDie vraag heb je ooit al eens gesteld in Windows 11 - windows defender beveiligings geschiedenis en beantwoord in: #3 - #15 - #24
Lees die posts nog maar eens goed, heb ik bv ook uitegelegd die namen telkens een punt tussen hun letter krijgen.
Gaf daar nog als voorbeeld IMGBURN. Wil je dat vinden moet je zoeken op I.M.G.B.U.R.N.
Je hebt door ook ergens opgemerkt je die map niet vond.
Is een verborgen map, je moet die wel eerst zichtbaar maken.
heb rap naar 3, 15, 24 gekeken en lees niet direct iets over uw puntjes zal deze avond nog eens goed kijken moet nu wel even stoppen, begrijp je wel nietDie vraag heb je ooit al eens gesteld in Windows 11 - windows defender beveiligings geschiedenis en beantwoord in: #3 - #15 - #24
Lees die posts nog maar eens goed, heb ik bv ook uitegelegd die namen telkens een punt tussen hun letter krijgen.
Gaf daar nog als voorbeeld IMGBURN. Wil je dat vinden moet je zoeken op I.M.G.B.U.R.N.
Je hebt daar ook ergens opgemerkt je die map niet vond.
Is een verborgen map, je moet die wel eerst zichtbaar maken.
ik vroeg gewoon is dit via window + R of via powershell, meer hoeft ik niet te wetenIk stel voor dat we het hier bij laten ... het is gewoon intellectuele foltering.
Die mededelingen hebben - eens geschiedenis - géén enkel belang en er is ondertussen, zoals blijkt, al meerdere keren naar een oplossing gewerkt.
Dan zoek je op die pagina met CTRL+F naar "PUNT" en kom je op betreffende post hieronder:heb rap naar 3, 15, 24 gekeken en lees niet direct iets over uw puntjes zal deze avond nog eens goed kijken moet nu wel even stoppen, begrijp je wel niet
in de map C:\ProgramData\Microsoft\Windows Defender\Scans\History\Service\DetectionHistory zie je een hoop mappen met telkens 1 of meer files in, dat zijn wrs die meldingen. De namen van de betreffende melding vind je in die bestanden. Als je dat bestand wist is wrs de betreffende melding weg. Denk niet het een probleem is maar kan mogelijk je historiek wel om zeep helpen, dat wil ik eerst nog eens testen.
Btw, de namen staan er gescheiden door een . (punt) in. IMGBURN wordt dan: I.M.G.B.U.R.N.
Door die bestanden met +/- eenzelfde datum als melding te doorzoeken op dan bv I.M.G.B.U.R.N. vind je die melding.
Lukt niet, op alle manieren geprobeerd, kan niet in de map scans, heb al de hoogste toegangsrechten, logboeken verwijderd uw net stop WinDefend, is mislukt of foutmelding, geweigerd of fout 5, zelfs manipulatiebescherming afgezet, real time af, wel wifi ook natuurlijk, nog steeds niet gelukt, ik kan alleen nog een registersleutel aanmaken en zo proberen het te verwijderen, ik krijg wel telkens waarschuwingen bij in de beveiligingsgeschiedenis, Tamper, maar dat is omdat ik Defender aanval. U zal me wel zot verklaren, maar ben toch weer wat slimmer geworden, de registersleutel, daar denk ik nog eens over na, is niet zo moeilijk. GroetWindows 11 bewaart de beveiligingsgeschiedenis (detecties, quarantaines, acties van Windows Defender) in log- en databasebestanden.
- %ProgramData%\Microsoft\Windows Defender\Scans\History\Service
 - %ProgramData%\Microsoft\Windows Defender\Support
 - Eventlogs: Event Viewer > Applications and Services Logs > Microsoft > Windows > Windows Defender > Operational

Volledig wissen vereist administratorrechten.
- Via Windows Security-app:

- Instellingen > Privacy en beveiliging > Windows Beveiliging > Virus- en bedreigingsbeveiliging > Geschiedenis bekijken.
 - Alleen individuele items kunnen worden verwijderd wanneer ze verlopen of manueel uit quarantaine gehaald.
 - Manueel wissen:

- Stop service:

net stop WinDefend<br>
- Verwijder inhoud van bovengenoemde mappen.
 - Start service opnieuw:

net start WinDefend<br>- Eventlogs wissen:

- Open Event Viewer → Rechterklik Operational → Clear Log…

Na reboot wordt de geschiedenis opnieuw opgebouwd.