Windows 11 hoe deze te verwijderen

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi ,

Bij beveiligingsgeschiedenis staat er dat

1761580987039.png

ooit zal dit op een usb gestaan hebben met de letter I, maar het programma staat zeker niet op de pc, kan ik dit verwijderen, ik heb het via de logboeken al geprobeerd maar lukt niet, zou het in veilige modus kunnen??

Ik kan al even niet meer volgen wat je allemaal uitprobeert : je Windows installatie zal waarschijnlijk behoorlijk gehavend achterblijven...
En ik snap nog altijd niet waarom je hier een punt van maakt.
Ik lees nog wel mee (zoals bij alle discussies) maar zal niet tussenkomen, er is al verwarring genoeg.

Ben het met @PhilipV eens. Die lijst wissen gaat echter geen negatieve invloed op Windows hebben maar...

@mdc1756 Ik heb ondertussen ook een lange lijst met mogelijke "gevaren" waar ik me niks van aantrek.
Integendeel, als ik toevallig ooit eens een probleempje heb dat iets niet werkt en me afvraag hoe dat komt vind ik daarin soms net een oplossing.
Daar staat dan bv een "onveilig" bestand in quarantaine gezet. False postiv? Even terugzetten et voila, werkt weer.
Voor je die lijst zou verwijderen best eens controleren of er geen fout gemarkeerde maar toch veilige of nodige bestanden in staan.

Nuance ... die lijst op zich wijzigen, aanpassen, verwijderen heeft géén enkele invloed op wat in quarantaine staat, wat verwijderd is etc... Het is maar een lijst.

De oplossing hierboven gegeven, nl. het leegmaken van die folders - heeft echter WEL invloed !
Terugzetten wat verwijderd is kan uiteraard niet, maar of wat in quarantaine stond wordt érgens bewaard en door het leegmaken van die folders is er kans vermoed ik dat dan ook echt wordt verwijderd. Maar beschrijving van dat proces of hoe die zaken op mekaar ingrijpen heb ik nooit gevonden.

Terug
Bovenaan