Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 9940

Gast
Beste mensen een vraagje. Als ik mijn Windows 7 64 bit wil updaten door Windows update aan te klikken krijg ik steeds onderstaande scherm en zie ik al een poosje geen gewone updates meer voor voor mij eigen Windows 7. Weet iemand van jullie hoe ik van dat scherm af kan komen want ik wil geen Windows 10, ik wil updates zien voor Windows 7.
Alvast bedankt voor jullie hulp.

Schirmfoto_2015-11-29_094753.jpg

Met vriendelijke groet
Crimpak
 
Hoi DDragon80,
in enkele woorden, je hebt volkomen gelijk. Maar ik sluit mijn ogen niet voor het feit dat men hiermee tevens een monopoliepositie creëert en mensen in de tang heeft.
Ik zeg ook niet dat het een slecht product is Windows, zeker niet. Ik ben de laatste die dat wil beweren. Ik heb alleen bezwaar tegen het feit dat je afhankelijk wordt gemaakt van een en dezelfde leverancier. Dat is nooit gezond. Ook niet met de verkoop van andere producten. Mensen moeten een ruime keuze hebben uit leveranciers, merken en producten. Dat is alleen maar goed voor de consument. De producent wordt dan gedwongen met een beter en concurrerend product tegen een acceptabele prijs te komen. Stel ik koop een auto en er zijn ineens geen onderdelen meer voor te krijgen. Ben je mooi afgebrand.
Waarom denk je dat er zoveel bezwaar wordt gemaakt dat elk product zijn eigen bijpassende adapter levert en er geen standaard model is. Men wil je dwingen bij hun product te blijven en dat vind ik ongezond. Geen consument wil afhankelijk zijn van welk product dan ook. Men moet keuzes kunnen maken.
Maar goed, wij krijgen dit punt nooit opgelost, dus we doen het er maar mee.
Groetjes en fijne dag verder
Crimpak
 
Beste mensen een vraagje.
Ik probeer de volgende zaken van mijn laptop te verwijderen om van die nare W10 iconen en updates af te komen(Win7) KB3035583, KB2952664 en KB3021917 maar dit lukt niet. Ik krijg steeds een foutmelding en er wordt niet verwijderd. Wie zou me even kunnen helpen. Zie ook de bijlage wat ik op mijn scherm te zien krijg.
Schirmfoto_2015-12-13_105415.jpg
Schirmfoto_2015-12-13_105319.jpg
alvast bedankt voor jullie hulp.
Groetjes
Crimpak
 
Heb je deze stappen wel in de juiste volgorde uitgevoerd? : Zo te zien werkt u met WIN7. : Volg alles netjes op zoals hieronder beschreven, + reboot enkel op de juiste plaats, anders kan je opnieuw beginnen. Microsoft laat zich niet zomaar verwijderen.. : Alles van WIN 10 verwijderen en ook niet meer lastig gevallen worden voor deze update.
1) Eerst kijken of alle verborgen bestanden weer gegeven worden in verkenner: Klik in windows verkenner op Organiseren, Nadien op Map- en zoekopties en ga naar het tabblad weergave. In de lijst dien je voor VERBORGEN BESTANDEN, MAPPEN en STATIONS WEERGEVEN te kiezen.
2) UPDATES verwijderen. Om te voorkomen dat windows na het verwijderen alles terug gaat plaatsen moeten er een paar stappen doorlopen worden:
a) best via Configuratiescherm ga je naar programma's en onderdelen. Klik nu op geïnstalleerde updates weergeven. Belangrijk dat je nu volgen de verwijderd (Win7) KB3035583, KB2952664 en KB3021917. ( (Win8): KB3035583, KB3044374 en KB2976978g)
b) UPDATES BLOKKEREN: ga via configuratiescherm naar: WINDOWS UPDATE en klik op alle beschikbare updates weergeven. Klik nu met de rechter muisknop op juiste updates en kies voor UPDATE VERBERGEN. Herstart nu je computer.
c) Na het opnieuw opstarten kan je nu de folder van WIn 10 verwijderen, gebruik hiervoor best de functie schijfopruiming. Klik op het zoekveld in menu start en type: schijf klik nu bovenaan op schijfopruiming.Klik op C-schijf, Klik in het nieuwe venster op systeembestanden opschonen, klik wederom op C-schijf en wacht tot de analyse is voltooid. In de verschenen lijst zal je Tijdelijke Windows-installatiebestanden zien staan. Vink deze aan en kies OK.
ALS JE NU NA DE UITVOERING NAAR DE C-SCHIJF GAAT ZAL JE MERKEN DAT HET VERBORGEN BESTAND $WINDOWS.~BT (WIN10 installatiemap) volledig verdwenen is , alsook het WINDOWS-ICOONTJE in de taakbalk.
 
Hallo ghost, ik werk inderdaad met Windows 7 en zou willen dat je gelijk had.
Ik heb Windows 10 nooit gedownload maar de volgorde heb ik juist aangehouden en de updates
(Win7) KB3035583, KB2952664 en KB3021917. krijg ik met geen mogelijkheid verwijderd.
met vriendelijke groet en bedankt voor de tips
Crimpak.
 
Hoi Lana,
Pffffffffffffff dank je voor je tip. Ben het scherm W10 nu ook kwijt. Definitief mag ik hopen. Maar nu ben ik hem in elk geval kwijt.
groetjes bedankt voor je hulp en fijne avond verder.
Crimpak
 
Ik had het zo verwijderd Verwijder de melding om 'Windows 10 gratis te reserveren' | Computer Idee

En god zij dank al enkele maanden geen meldingen meer over dat Windows 10
Microsoft laat ons met rust !!!!!!!!!!!!

Microsoft laat ons nog wat met rust. Vanaf januari 2016 is het uit kijken want de Update voor windows 10 word dan niet meer aangeboden als optionele update maar als belangrijke update .

KB3035583 : Deze update is bedoelt om dat download meldings pictogram van Windows 10 in het systeemvak te laten verschijnen (GWX) . Om te voorkomen dat je hier per ongeluk zou op klikken pas je dit aan door te kiezen voor bij meldingspictogrammen : Pictogram en meldingen verbergen.
 
Goedemorgen Ranger. Helder verhaal en bedankt voor de tip. Uitkijken dus vanaf 1-1-2016. Ben benieuwd hoe je dan kunt zien of een belangrijke download bestemd is voor W 7 of voor W 10.
Groetjes
Crimpak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan