Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Allemaal EEN GELUKKIG NIEUWJAAR !
Sorry maar ik heb een vraagje dat me erg kopzorgen maakt.Op mijn leeftijd 83 Jaar heb ik een kleinkind een guitig lachbekje,ik heb mooie fotos nog gemaakt maar krijg ze niet op mijn Hardeschijf
Ik heb de GSM (opstartkabel)al aangesloten op mijn oplaad gleufje en op mijn Computer USB poort verder de gebruiksaanwijzing uitgelezen ik zie staan een USB OTG kabel bedoelen ze een kaartlezer SD of Kabel waar de ene kant voor GSM en anderekant een USB stick kan geplaatst worden.Welk programma gebruik ik best ? Ik heb ADOBE PHOTOSHOP 2018 NB WELK Kaartje SD moet ik me aanschaffen
Alvast bedankt voor uw antwoord.
Groetjes Lenka
 
Ook van mij een heel gelukkig Nieuwjaar.
Foto's overzetten va je Smartphone naar je pc kan op verschillende manieren. Ja kan ze van je smartphone doormailen naar je pc. Je kan je foto's in de cloud zetten zodat je ze op ieder toestel kan zien (Google foto's). Je kan ook met de laad kabel aan je pc over zetten naar je pc.
 
Beste Lenka, als je een manier van foto's importeren beter uiteengezet wil zien, laat het maar weten, dan doe ik mijn best om er wat dieper op in te gaan. Maar vanop mijn werk was dit een beetje moeilijk om dit uitgebreid uit de doeken te doen.
 
Beste cve.
Inderdaad ik heb moeilijkheden , het zijn de foto's op GSM staan op Gallerie toegezonden van Messenger op mijn Huawei P7 kon je me helpen dan spring ik een get in de lucht
er staan foto's op van mijn achter klein kind dat nu 5 maand is.
Dank u
Lenka
 
Beste cve.
Inderdaad ik heb moeilijkheden , het zijn de foto's op GSM staan op Gallerie toegezonden van Messenger op mijn Huawei P7 kon je me helpen dan spring ik een get in de lucht
er staan foto's op van mijn achter klein kind dat nu 5 maand is.
Dank u
Lenka
Beste Lenka, als die gallerij doorgestuurd is geweest via Messenger, kan je die ook zien in je messenger op je pc toch? Daar kan je dan aan je foto's en ze opslaan op je pc. Messenger is een onderdeel van Facebook en dat kan je op ieder toestel installeren, inloggen met je account en hopla je hebt je gallerij op je pc en daar kan je er dan ook aan. Maar ik vermoed dat dit reeds op je pc is geinstalleerd hoor.
 
beste Lenka ik weet niet of het intussen al gelukt is met je fotos ik had hier nog en Huawei P7 liggen en heb via een aantal fotos een korte uitleg gemaakt van hoe het ook eenvoudig kan
zonder dat je extra programmas ofzo moet instaleren

sluit je Huawei aan op je pc via de usb kabel

01.jpg
02.jpg
03.jpg

als je dat gedaan heb krijg je normaal gezien dit beeld op je fototoesel
kies daar zie foto voor usb

04.jpg

ga dan via deze computer naar je Huawei toestel zie foto en klik daarop

05.jpg

dan kom je bij interne opslag van je fototoestel klik hierop

06.jpg

klik dan op de map DCIM

07.JPG

dan zie je in deze map je fotos staan en kan je ze vandaar uit slepen naar een gekozen map of op je bureaublad

08.jpg


sucses
 
Beste zapaha
Dank voor u zeer voor het werk dat u gemaakt hebt voor me duidelijk te maken hoe ik mijn foto's op mijn computer krijg,ik denk dat er iets mis is met mijn GSM de foto's van mijn vrouw haar GSM ook Huawei P7 maar 4 maand later gekocht dan de mijne,Ik vraag uw gedacht hierover indien ik me een andere aanschaf zou ik eventueel de kaartjes van deze GSM kunnen lezen in een kaartlezer,
Bedankt
Lenka
 
het toestel waar ik het voorbeeld gemaakt heb is aangekocht in september 2013 en die heb ik gemaakt voor een uitleg van foto's die niet op een sdkaart staan maar in je interne opslag van je gsm

welk kaartje bedoel je dan want uit je eerste bericht kon ik opmaken dat je geen SD kaartje had in je Huawei
je kan als je wel een kaartje hebt dat ook in het toestel van je vrouw of omgekeerd steken om te kijken wat erop staat
 
Standaard slaat je foto app je foto's inderdaad op in je intern geheugen van je telefoon. indien je een SD kaartje in je telefoon hebt steken kan je in de instellingen van je camera app dit in vele gevallen instellen dat hij dat dan opslaat op je SD kaartje. Dit is eigenlijk ook wel aan te raden, omdat dan je intern geheugen niet vol raakt met foto's, of je werkt met google foto's, die slaat die dan allemaal op in de servers van google zelf en je kan dan gerust alle foto's van je toestel zelf wissen. Ik heb zelf foto's in mijn google foto's staan van 2013, mijn Smartphone is morgen anderhalf jaar oud. Dus is dit zeker niet allemaal genomen met deze Smartphone. Maar ik kan ze wel allemaal zien op mijn Smartphone. Gewoon inloggen en hoppa, al mijn bewaarde foto's van 2013 tot op heden en ik beloof u, dat zijn er een hoop hoor. Het voordeel is ook, je kan dat ook van op ieder toestel inloggen op je google foto's en je ziet dan ook al je foto's. Zonder dat je ze moet gaan downloaden. Dat is nu eens de kracht van Google. Ik sla geen enkele foto op op mijn toestel. Jawel, als ik bv op reis ben slaat hij alle genomen foto's op in mijn toestel, eens thuis op mijn "vertrouwde" wifi, gaat hij ze dan allemaal naar de servers van google sturen en kan ik zo al snel enkele GB vrij maken op mijn toestel. Dat geeft hij ook zelf aan, je kan x aantal MB of GB ruimte vrijmaken. Je klikt daarop en hoppa, in no time heb je zoveel ruimte er weer bij.
 
ik heb een foutje in de text staan en kon het niet meer wijzigen boven foto 4 staat
(als je dat gedaan heb krijg je normaal gezien dit beeld op je fototoesel
kies daar zie foto voor usb)
dat moet zijn kies daar voor Camera (PTP)
 
ik heb een foutje in de text staan en kon het niet meer wijzigen boven foto 4 staat
(als je dat gedaan heb krijg je normaal gezien dit beeld op je fototoesel
kies daar zie foto voor usb)
dat moet zijn kies daar voor Camera (PTP)
toch wel hoor, er staat wel voor PTP voor camera. Bedankt voor deze heel uitgebreide info. Mijn toestel is een stock Android toestel en dat ziet er totaal anders uit. Mijn toestel draait ondertussen op Android 8.1, wat ook helemaal anders oogt als de vorige versies.
 
ja Cve die dingen veranderen te snel ik zag nu ook dat die oude van mij waar ik het voorbeeld van gemaakt heb ook niet de juiste is voor de vraag van Lenka
als voorbeeld dit was dus nog de Y300 de 7 is stuk maar het blijft voor elk van deze toestellen gelijk hulpprogramma of niet het kan altijd zo ook als je na aansluiten via usb via deze computer naar je aangesloten toestel gaat kan je daar kijken en kiezen interne opslag en of SD kaart en zie je alles wat eropstaat
 
ja Cve die dingen veranderen te snel ik zag nu ook dat die oude van mij waar ik het voorbeeld van gemaakt heb ook niet de juiste is voor de vraag van Lenka
als voorbeeld dit was dus nog de Y300 de 7 is stuk maar het blijft voor elk van deze toestellen gelijk hulpprogramma of niet het kan altijd zo ook als je na aansluiten via usb via deze computer naar je aangesloten toestel gaat kan je daar kijken en kiezen interne opslag en of SD kaart en zie je alles wat eropstaat
Als ik mijn toestel aansluit via USB aan de computer heb ik ook die mogelijkheden hoor, maar dat ziet er allemaal net iets anders uit omdat ik niet met die vervelende skin van Huawei erom heen zit bij mij. Mijn vrouw heeft een Huawei en ik haat dit ding ongeloofelijk. Geef mij maar de KALE Android. Dat werkt net dat stukje prettiger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan