Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Ik heb een raar vraagje .
Een vriendin heeft een dochter van 14 die een hotmailadres heeft , niets vreemds aan maar die vriendin denkt dat haar dochter met louche zaken bezig is . Omdat de moeder het paswoord van haar hotmail niet meer weet zou die dame eigenlijk willen weten hoe ze dat kan vinden. Een paswoordvinder voor hotmailadres of iets dergelijks is wat die dame zoekt .
Weet er iemand hoe je dat kan doen ? Wij hebben een zoontje en ikzelf zou het ook niet graag meemaken dat hij dingen doet die niet door de beugel kunnen en zou hem dan ook willen kunnen controleren . Dat is de reden waarom ik die dame ook wil helpen als ik het kan ten minste.
 
Ik denk niet dat zo een tooltje er voor bestaat.
Ze kan eens proberen haar wachtwoord te wijzigen , maar dan moet ze haar geheime vraag weten.
 
Ja dat bestaat hoor

Je hebt van die keylockers die elk paswoord opslaan.

Ik zal voor jou eens kijken of ik dit niet vind en weet je het dan te zeggen ;)

Yves
 
Hoi
Met dit toolje kan je dat doen

klik hier

mspass.gif
 
zou het mogenlijk zijn met siw ?
daar staat ook wachtwoorden maar ik weet niet of dat daar de wachtwoorden van hotmail instaan




ZDNet.nl

mijn wachtwoord van googlemail staat er in
maar van mijn operamail niet (opera laat niks zien )
hotmail heb ik niet
 
Laatst bewerkt:
Hoi
Met dit toolje kan je dat doen

klik hier

mspass.gif

Bij ons werkt het , maar bij de vriendin niet . Het verschil tussen ons en die vriendin is , dat zij nooit haar paswoorden opslaat en wij altijd . Wij denken dus dat het enkel de paswoorden vind die ooit opgeslagen zijn geweest . Dat doen die mensen nooit . Maar nietemin heel hartelijk bedankt voor de snelle reaktie's .
 
Ik heb die SIW ook eens geprobeert , maar ik vind er bij mij maar weinig op terug . Ik heb heel wat paswoorden opgeslagen en ik vind er maar weinig Hotmail heb ik ook niet , dus dat kan ik ook niet weten . Je vinder anders wel heel veel info over je pc .
 
Ja dat bestaat hoor

Je hebt van die keylockers die elk paswoord opslaan.

Ik zal voor jou eens kijken of ik dit niet vind en weet je het dan te zeggen ;)

Yves

keylockers staat niet in hun pc omdat ze niets opslaan van paswoorden .
 
Ik denk dat het dan mogelijk zal zijn om die paswoorden terug te vinden als ze geen paswoorden opgeslagen hebben
Maar ik zal eens kijken of ik nog wat anders vinden
 
Ga niet eventjes geprobeert je moet je registreren en dan ga je meer zien maar natuurlijk met registreren kost geld :p En nu zegt hij alleen maar uit hoeveel caracters het paswoord telt :p

Yves
 
Met elke keylogger moet je toch te weten komen wat er op de pc getypt wordt. Als ze hun wachtwoorden niet opslaan, dan moeten ze elke keer ingetypt worden. Ideaal voor een keylogger dus.
Zoek maar eens op keylogger en je komt er een hoop tegen. De deze bv. Gratis keylogger: Home Keylogger, Gratis Editie - onzichtbare keystroke recorder - Home Key Logger
Er zijn ook programmatjes die screenshots bewaren.

Wat jullie met een keylocker willen is me onduidelijk. Een keylocker is om je toetsenbord te vergrendelen
 
Met elke keylogger moet je toch te weten komen wat er op de pc getypt wordt. Als ze hun wachtwoorden niet opslaan, dan moeten ze elke keer ingetypt worden. Ideaal voor een keylogger dus.
Zoek maar eens op keylogger en je komt er een hoop tegen. De deze bv. Gratis keylogger: Home Keylogger, Gratis Editie - onzichtbare keystroke recorder - Home Key Logger
Er zijn ook programmatjes die screenshots bewaren.

Wat jullie met een keylocker willen is me onduidelijk. Een keylocker is om je toetsenbord te vergrendelen


Beste kokki , het is inderdaad keylogger en geen keylocker zoals eerder geschreven , sorry daarvoor had het verkeerd geschreven , maar bedoelde het juist .
Het probleem is dat we een keylogger geinstaleerd hadden , maar die dochter heeft zo'n argwaan dat ze dit programmaatje gevonden had , zelf al van dag 1 , dus niet eens de kans gekregen om te zien wat ze allemaal getypt had . Het programmaatje stond zelfs verborgen en toch had ze het gevonden . Ze heeft het dus moeten zoeken en gevonden . Ze wist helemaal van niets .Toch bedankt voor de reaktie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan