Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat ben je er vooruit met indien je het paswoord weet?
Je kan beter de geschiedenis opvragen en daarin haar chats nagaan, moet wel aangevinkt staan bij msn...
't Is ni schoon, 't is ni proper en 'k raad het ook af, klinkende ambras als 't uitkomt!
We zijn ook jong geweest hé, dus ik geef mijn kids wat krediet en vertrouw op hun gezond verstand...:vraagteken:
Als 't echt ni door den beugel kan probeer ik beroep te doen op hun (ja datzelfde) gezond verstand :lachen78:
Moet wel kunnen, maar 't lukt ook ni altijd.
Indien je de privecie respecteert bijft de deur open voor conversatie!
Wenst je vriendin veel succes!!!
 
Beste Ivan , de stekker van internet uittrekken heeft geen zin he , dat meiske weet ook wel hoe je een fiche moet insteken he . lol
@ rikkie , wijzelf hebben een zoontje van 17 mnd dus die problemen hebben wij nog niet . Wat het gezond verstand van dat meiske betreft denken we dat dit niet meer zo gezond is . Het meiske ziet er naar ons mening zwaar verslaafd uit , ze loopt bij de minste ruzie de deur uit en komt dan na minstens een paar dagen terug naar huis , waarheen ? Dus het is nu niet meer aan de orde om aanspraak te maken op dat gezond verstand , is al weggespoeld door al dat verdovende spul. Een privé dedectieve kost te veel en andere maatregelen weten we niet echt meer , behalve dan in haar msn en haar hotmail te raken om mischien zo wat meer over haar doen en laten te weten te komen . Wij keuren ook haar ouders aanpak niet goed , maar een betere manier weten wij ook niet , behalve dan dat we op een goed moment eens een babbel te doen aanbevelen , maar dat schijnt ook niet te lukken , ze voelt zich meteen aangevallen en loopt dan weer weg .
 
Ik denk dat je vrienden dringend professionele hulp moeten inroepen. Misschien eens beginnen bij teleonthaal http://www.teleonthaal.be/index.php?navid=244
Zelf heb ik hier ook geen ervaring mee, maar zij kunnen hen zeker verder helpen.
Als zij keyloggers kan opsporen, dan ga je, als je op deze manier verder gaat, het alleen maar erger maken (volgens mij). Ik zeg nu wel jij, maar ik bedoel natuurlijk haar ouders.
Succes
 
We hebben het hen ook al gezegd dat dit boven ons mogelijkheden ligt , maar ze denkt nog altijd dat wij haar kunnen helpen omdat die vrouw denkt dat ze heel veel te weten zal komen eens ze in haar hotmail zou kunnen , wat wij ten zeerste betwijfelen . We hebben haar ook al de raad gegeven om hogerop te gaan , het is nu aan haar om het te beseffen he . We danken jullie voor jullie welgemeende inzet . Blij te zien dat men belangeloos nog op mensen kan rekenen. Ik wil iedereen bij deze bedanken om ons toch te trachten te helpen heeft .
 
We hebben het hen ook al gezegd dat dit boven ons mogelijkheden ligt , maar ze denkt nog altijd dat wij haar kunnen helpen omdat die vrouw denkt dat ze heel veel te weten zal komen eens ze in haar hotmail zou kunnen , wat wij ten zeerste betwijfelen . We hebben haar ook al de raad gegeven om hogerop te gaan , het is nu aan haar om het te beseffen he . We danken jullie voor jullie welgemeende inzet . Blij te zien dat men belangeloos nog op mensen kan rekenen. Ik wil iedereen bij deze bedanken om ons toch te trachten te helpen heeft .

Ik kan niet voor de andere spreken, maar hiervoor alleen zou ik het al doen, :duimop:

Mooi gezegd cve!

THX
 
We hebben het hen ook al gezegd dat dit boven ons mogelijkheden ligt , maar ze denkt nog altijd dat wij haar kunnen helpen omdat die vrouw denkt dat ze heel veel te weten zal komen eens ze in haar hotmail zou kunnen , wat wij ten zeerste betwijfelen . We hebben haar ook al de raad gegeven om hogerop te gaan , het is nu aan haar om het te beseffen he . We danken jullie voor jullie welgemeende inzet . Blij te zien dat men belangeloos nog op mensen kan rekenen. Ik wil iedereen bij deze bedanken om ons toch te trachten te helpen heeft .

Ik ken iemand dat ook zo een dochter heeft, zij hebben Bijzondere Jeugdzorg ingeschakeld zie hun website Ondersteuningsstructuur Bijzondere Jeugdzorg VZW - home
 
Ik ken iemand dat ook zo een dochter heeft, zij hebben Bijzondere Jeugdzorg ingeschakeld zie hun website Ondersteuningsstructuur Bijzondere Jeugdzorg VZW - home

Het zijn moeilijke tijden voor onze vriendin , we weten sinds gisteren dat ze er al een maagzweer aan overhoudt , dus denk ik dat we eens harde taal gaan moeten spreken (tegen onze wil in ) , maar als we onze vriendin niet willen verliezen denk ik dat dit de enige en beste keuze is dat we kunnen maken .
@ Ivan , bedankt voor de link van bijzondere jeugdzorg .
@ Kokki , voor de link van teleonthaal .
We zullen de twee linken meenemen bij ons volgend bezoek aan onze vriendin .
Ik kan het niet genoeg zeggen , BEDANKT aan iedereen die zich belangeloos heeft ingezet voor deze toch vrij delicate materie . :duimop::duimop::duimop:
 
Dat is graag gedaan, moest je weten hoeveel ouders er zo zijn dat problemen hebben met hun tiener dochter of zoon, we zouden verschieten.
 
Graag gedaan cve. Ik wens je veel sterkte.
Volgens mij is dat ook de enigste keuze hoor. Hun dochter is al wantrouwig genoeg, nog meer proberen kan het alleen maar erger maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan