Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
staan bij Firefox. Staat er een koffer of slotje naast het Firefox icon?
Heeft iemand een idee waar dit vandaan komt en wat is de betekenis hiervan?
Mvg
Rob
Een koffertje (of een ander symbool zoals een winkelwagentje) bij je Firefox-icoon op de taakbalk betekent dat je een extra gebruikersprofiel hebt. Firefox gebruikt dit icoon als indicator om te laten zien welk profiel actief is of wordt gebruikt wanneer je op die snelkoppeling klikt. [1, 2]
Wat kun je eraan doen?
Aanpassen of wijzigen: Je kunt de icoon- of profielinstellingen aanpassen in Firefox zelf, zodat het symbool verandert of verdwijnt.
Profielen beheren: Je kunt je actieve profielen beheren via aboutrofiles in de adresbalk van Firefox om te zien of je per ongeluk een extra profiel hebt aangemaakt. [1]
In about: profiles staat dit:
Profiel: default-release-1
Dit profiel is in gebruik in een andere toepassing en kan daarom niet worden verwijderd.
Standaardprofiel ja
Hoofdmap .....AppData\Roaming\Mozilla\Firefox\Profiles\zojkOdL2.Profiel 1
Lokale map .....AppData\Local\Mozilla\Firefox\Profiles\zojkOdL2.Profiel 1
Zou dit de oorzaak zijn van het koffersymbool?
Moet een van deze 2 dan verwijderd worden?
In dat geval, hoe moet dat dan i.v.m. de regel Dit profiel is in gebruik in een andere toepassing en kan daarom niet worden verwijderd.
Jij hebt maar 1 profiel en dan valt er niets te verwijderen.
Ik heb twee profielen in Firefox. Bij mij ziet het er zo uit:
Bovenaan staat het standaardprofiel wat ik gebruik.
Omdat jij blijkbaar maar 1 profiel hebt is de oplossing die ik vond voor jou niet geschikt. Ik zal nog even verder zoeken, maar ik vond er afgelopen maandag niet zoveel over.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.