Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik goed gezien heb, heb je ook de adobe flash player geïnstalleerd staan, en zou dat misschien de oorzaak kunnen zijn.

Momenteel is er een ernstig lek in Adobe Flashplayer dat actief wordt misbruikt.

Adobe heeft hiervoor dan een beveiligings-update uitgegeven.
Flash Player zal een melding weergeven als er een update beschikbaar is, anders is deze verkrijgbaar via Adobe.com.

Die update van flash player heb ik gisteren al gehad en geinstalleerd.
 
Kun je jou nog herinneren wanneer het probleem begonnen is, na installeren van bepaalde nieuwe software?
 
Sorry, misschien de vraag wat verkeerd gesteld. Sinds wanneer heb je de software geïnstalleerd voor je EID .
 
Die EID kaartlezer , en de software hiervan is geen probleem. Maar hij staat wel in je automatisch opstartende programma's. Ik heb ook zo een EID lezer, maar als ik die gebruik , doe ik dat handmatig, via start programma's. Je kunt die in de taakbalk uitschakelen. Doe dat eens, en kijk eens of dit iets aan het probleem verhelpt.
 
Die EID kaartlezer , en de software hiervan is geen probleem. Maar hij staat wel in je automatisch opstartende programma's. Ik heb ook zo een EID lezer, maar als ik die gebruik , doe ik dat handmatig, via start programma's. Je kunt die in de taakbalk uitschakelen. Doe dat eens, en kijk eens of dit iets aan het probleem verhelpt.


Niets van verandering na uitschakelen.
 
Rileybiker

Ik heb je screenshot van je programma's vergroot om nog eens goed te kijken, en er deze uitgeknipt.

attachment.php


Vanwaar heb je deze VLC media player ? Als je deze niet van de originele site hebt wil ik je toch even laten weten dat het dan een trojan loader is.
 
Laatst bewerkt:
Rileybiker

Ik heb je screenshot van je programma's vergroot om nog eens goed te kijken, en er deze uitgeknipt.

attachment.php


Vanwaar heb je deze VLC media player ? Als je deze niet van de originele site hebt wil ik je toch even laten weten dat het dan een trojan loader is.

Vanwaar ik ermee kom weet ik niet meer. Die staat er al lang op. Ik gebruik die enkel om van bepaalde sites filmkes af te halen. Normaal zet ik die daarna om in WMV met Any Video Converter . Kan je me de originele site doorgeven dan verwijder ik deze en installeer ik die van de originele site.
 
Het probleem over icon word hier niet meer besproken ?
Het gaat al over jan en alleman.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan