Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben van plan om me de volgende nieuwe gsm aan te schaffen.
Sony Ericsson Z 520 i .

Heeft er al iemand ervaring met dit toestel en eventueel opmerkingen ( zowel positief als negatief) ?
 
ik ben over gegaan van nokia naar sony en moet zeggen heb er al spijt van
bediening is volledig anders , ik zou het niet meer doen

maar als je vroeger al een sony had dan is dat probleem natuurlijk weg
 
ik ben destijds ook overgeschakeld van nokia naar SE en ik ben er wel heel tevreden over.

Hoewel het ene toestel het andere niet is ( maar dat is zo bij alle merken)
Ik heb een SE van het werk ( een heel goedkoop dingske ) en daar ben ik minder tevreden over. Het werkt niet zo snel en heeft bijna een mogelijkheden.

Daarom had ik graag geweten of er al iemand die Z520 i geprobeerd heeft.
 
Een vriend van me heeft zo een Z520i en hij is er heel content van.
Ik heb een tijdje een Sony Ericsson T630 gehad en die beviel mij ook heel goed.
Nu heb ik een Samsung SGH-D500 Slidephone (mijn eerste Samsung) en die bevalt mij ook goed.

Vroeger altijd Nokia gehad en telkens na een jaar om weg te gooien van miserie. Toen naar Sony Ericsson overgestapt (die T630) en die ging wel goed. Alleen was hij soms wat trager maar daar stond hij bekend om. Ook de joystick was iets minder. Deze kleine problemen zijn niet te vinden bij de Z520i aangezien deze geen joystick heeft maar 4-richtingsknoppen als navigatie en een hele andere besturing heeft. ;)
 
ik heb me ondertussen laten wijsmaken in het gsmcenter dat ze afgestapt zijn van die joystichs omdat ze problemen geven na enige tijd.

Wil je eens vragen aan die vriend van jou of hij afbeeldingen en beltonen kan linkan aan personen?
Begrijp je? Dat je een andere toon hoort en de afbeelding van die persoon ziet als ze bellen.

In de gsmwinkel denken ze van niet maar ik vind dat tof dus wil ik dat wel.
 
sniffer 1 ding over sony ericson hebben heel goede batterijen (de duurdere types) maar compabiliteit met andere merken is gewoon slecht zo bvb gaat een planatronics bluetooth headsetje niet op een sony ericson,dus als je een sony koopt hou er rekening mee dat je altijd orginele sony stukken koopt .
 
dit is reeds mijn 3de SE (ben bouwvakker, en die dingen kunnen nie zo tegen een valleke van enkele meters ;))
ik wil geen nokia, kan er ook nie mee werken...
SE ben ik gewoon en doe ik mee wat ik wil
heb nu de z530i wegens scherm beveiligd tegen krassen door dat het 'klapmodel' is)en is idd mogelijk om foto's en ringtones aan bepaalde personen te linken
heel goeie gsm, goeie service, super batterij
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan