Webdesign Help ? Iemand ervaring met phpBB software ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mezzanotte

Steunend lid
Vip Lid
Onze motorclub heeft een Forum dat draait op deze Software . In het verleden heeft "Skippy" ons zeer goed geholpen maar hij lijkt van de aardbodem verdwenen . In onze club is er niemand die vertrouwd is met deze Software, vandaar mijn vraag .
 
Ik heb met phpBB gewerkt, maar dat is meer dan 6 jaar geleden. Ik weet niet of ik je nog steeds kan helpen?
Wat is de url van jou motorclub en wat is het probleem?
 
Onze website kan je vinden onder "Kopsmering" . Het probleem is dubbel : de site draait op een erg oude versie en dat wij niet capabel zijn om de software te updaten en dat we constant nepberichten moeten verwijderen ...
 
Iemand enig idee wat er met "Skippy" alias "Excellwizzard" alias Carl gebeurd is ? Ik vind het heel erg vreemd dat hij zo maar plots verdwenen is ...
 
Iemand enig idee wat er met "Skippy" alias "Excellwizzard" alias Carl gebeurd is ? Ik vind het heel erg vreemd dat hij zo maar plots verdwenen is ...
Skippy/Quit heeft (zoals zijn naamsverandering al verklapt) ervoor gekozen zijn medewerking aan dit forum stop te zetten, omdat hij zijn aandacht op andere zaken wilde richten. Aangezien dit forum volledig op vrijwilligers draait is dat zijn goed recht en helemaal zijn eigen beslissing. Over de beweegredenen daartoe kunnen en willen wij dan ook géén commentaar of uitleg verschaffen.
 
Beste PhilipV, alle begrip, mijn vraag was enkel uitbezorgdheid : ik had een goed contact met Skippy en plots reageert hij nergens meer op . Ik hoop alleen dat er hem niets ernstigs is overkomen ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan