Iets echt nuttig

Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Vrienden,

Jullie weten dat ik eens een leespen van IRIS heb gekocht. Nu krijg ik een mail van hun over een nieuw product.
Ik vind (persoonlijk) dat dit jullie kan interesseren!

Klik eerst hier: https://www.youtube.com/watch?v=gWQoJ5vZ8So&feature=player_embedded

Tof? Klik dan hier: IRIScan Mouse 2 - Scanner & Mouse at a time!


IRIS2.jpg

Hopelijk heb je er wat aan. Ik ben in ieder geval niet gesponserd...

WW
 
Kijk, ik ben super-verbaast dat alléén Q er voor valt. Een PC-Muisje die ook kan scannen in kleur en wz, die tabellen kan scannen en die neerzetten in een XL-spreathsheet. Dat alles met OCR en verwerking in Word, Jpg, XL, etc.

► Ben ik dan be-voor-oor-deelt omdat ik geholpen heb in R&D om de aller-aller-eerste FlatBed-scanner te ontwikkelen en aan de man/vrouw te brengen voor $ 200.000, terwijl je nu voor dezelfde technologie en zelfs kleiner € 59,00 betaald.

Misschien toch nog even het filmke bekijken: https://www.youtube.com/watch?v=gWQo...layer_embedded
 
Ik vind het knap dat zoiets bestaat en ik denk dat het voor vele handig kan zijn.

Ik zou niet weten waarvoor ik het nodig kan hebben. Incidenteel gebruik ik eens een scanner, maar inmiddels staat deze dik onder het stof ergens onder mijn bureaublad.
 
Ja sorry, ik zal zoiets zelden of nooit nodig hebben, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat zo'n scanmuis voor anderen dit het ei van columbus kan zijn.
 
Walter, het kan misschien hard klinken maar dit is de zoveelste versie van een scanner. Ik heb een scanner op mijn Epson DX8400.
Hiermee scan ik zonder muis een A4. Het werkt zoals eender welk kopieer apparaat. Wat kan er nu makkelijker zijn?
Ik stel me voor dat het niet zo evident is wat je ziet op het filmpje. De foto moet goed plat liggen en mag niet verschuiven. Je had dit vroeger ook met die handscanners.
Maar waarom zouden we met zen allen er op afvliegen? Wie op vandaag af en toe een blad moet scannen heeft dit al.
Dit neemt niet weg dat dit een prima toestel lijkt voor wie daar interesse voor heeft. Knap staaltje techniek.
Maar om daar 59€ neer te tellen voor iets wat ik al heb, neen, dat zal ik niet doen.
Maar het is een leuk gadget. Geniet er van en laat weten hoe alles verloopt.
 
Kan zijn. Mijn Epson heeft ook alles. Maar: direct scannen in OCR gaat niet zo vlot met Abby Finereader.
Als dat toestelletje doet wat het moet is het wel handig om een kleine tekst te OCRen direct in Word bvb.
Zo met de losse hand er over gaan en een perfect recht document te maken is toch wel een tof staaltje techniek. Een losse tabel direct in Excel... Daar gaat het mij over: het wonder van deze techniek voor € 59. Toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan