Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo

Kan mij ienad helpen voor twee maand gratis
over een antivirus te zoeken welke beter is

wat ik zit nu zonder help mij aub

Groetjes
Philippe

Laat me iets vriendelijk iets aub
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ook fan van Avast!
Nooit vodden mee gehad, gratis en Nederlandstalig.
Je kan zelf de diensten (waarvan je geen gebruik maakt) uitschakelen, gemakkelijk te bedienen.
'k Heb ook al een paar ernstig geïnfecteerde pc's terug aan de praat gekregen dankzij Avast.
En hij update wanneer nodig, dus steeds snel de laatste virusdefinities.
 
In ieder geval niet als u wilt downloaden van de nieuwsgroepen. (x)

In dat geval: ofwel het scannen uitzetten ofwel tevreden zijn met een max. downloadsnelheid van +/- 300 KB.

Daarom heb ik Avast van mijn pc verwijderd.

Dat doe ik ook niet :)
Overigens mijn download snelheid is echt niet veel sneller dan 300 kb.
En nee ik klaag niet.
 
In ieder geval niet als u wilt downloaden van de nieuwsgroepen. (x)

In dat geval: ofwel het scannen uitzetten ofwel tevreden zijn met een max. downloadsnelheid van +/- 300 KB.

Daarom heb ik Avast van mijn pc verwijderd.
Thiens, dat is het eerste dat ik daar van hoor, ik draai hier dikwijls tegen de 1000kb/s en sneller, nog nooit Avast moeten afzetten.
Ben je er zeker van dat je de handrem van je pc hebt afgezet (lachen)
 
Thiens, dat is het eerste dat ik daar van hoor, ik draai hier dikwijls tegen de 1000kb/s en sneller, nog nooit Avast moeten afzetten.
Ben je er zeker van dat je de handrem van je pc hebt afgezet (lachen)

Avast heeft (of had) zeven verschillende onderdelen om te scannen die men afzonderlijk kon aan of afzetten, tijdelijk of definitief.
Eén van deze "onderdelen" scant het downloaden van o.a. de nieuwsgroepen. Als dit aanstaat komt de snelheid niet boven de 300 KB/sec (en niet alleen bij mij). Als het afstaat kan men aan een normale snelheid downloaden maar is men bijna verplicht om na het downloaden al het gedownloade terug te scannen. Kijk eerst eens of bij u al die onderdelen aanstaan.

Een kennis heeft bij Telenet Comfortnet.XL
Downloadsnelheid 12 Mbps
Gebruikte Avast: Max. downloadsnelheid: +/- 300 KB/sec
Avast eraf, Nod32 erop: downloadsnelheid nu: dadelijk ver over de 1000 KB/sec

Zelf heb ik dit thuis ook dikwijls genoeg getest.
Aan: max. +/- 300 KB/s
Uit: normale downloadsnelheid.

Het is mogelijk dat de nieuwste versie van Avast dit probleem niet meer of in mindere mate heeft, maar ik zal toch niet terug overschakelen naar deze virusscanner.

P.S.: ik heb het hier absoluut niet over de "kwaliteiten" van Avast. Of die goed zijn of niet moet ieder voor zichzelf uitmaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan